SofiaLovisa

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Sofia - 1 augusti 2009 22:45

Ja, nu sitter jag här och gäspar. Ska väl ta och borsta mina tänder snart. Det är bara det att det är så jobbig vissa kvällar. Ikväll är en sån kväll. Men det måste ju göras. Man vill ju inte få "tandtroll"!


Sitter i Moas rum just nu. Hennes hamster är helt galen! Hon tror att hon ska kunna ta sig ut ur buren om hon biter på gallret tillräckligt länge. Jag kanske får gå ner i källarn och hämta en fil åt henne..haha;-)


Såg på H2O på Disney Channel förut. Det är så himla bra!


Nej, nu säger jag:


 

       // Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 augusti 2009 21:06

Sitter just nu och kollar på sommsrkrysset. Det kanske rubriken avslöjar... Det är lottodragning just nu. Tycker inte det är så kul, så jag tänkte att jag kunde blogga lite:-)


Åt kvällsmat för ett tag sen. Köttfärs-paj med ris och grönsaker. Mumsigt!!

Satt ute på altanen och åt. Första gången på länge. Det har ju renat lite...


Nu var visst lottodragningen slut och nu var det någon som van 75 000 kronor! Herregud! Tänk om man vann så mycket pengar. Undrar vad man skulle göra med dom? Nu ska jag fortsätta titta. Magnus Carlsson uppträder nu!


See you!// Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 augusti 2009 18:31

Kom nyss hem efter att ha varit i Varamon och badat. Det var 20 grader i vattnet så det var skönt. Man känner sig nästan ovan med att bada, nu när det ha regnat så mycket! Jaja, skönt var det!!!


Ikväll är det ju sommarkrysset på tv. Vet inte riktigt vilka som ska vara med. Vet bara att det var Carina Berg och Carolina Gynning som skulle vara programledare. Eller jo Rongedal skulle ju vara med ja!


Nu sitter jag och äter lite godis. Maltersers. Men jag får nog sluta nu, om jag ska ha nåt till sommarkrysset.


Mormor och morfar kom förbi och inspekterade källaren. Tv-bäknen och en matta är på plats nu. Det börjar bli riktigt snyggt;-)


Ses senare vänner! Kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 augusti 2009 10:44

Tänk att man kan känna sig så fräsch efter en dusch!! Det är så skönt!


Sitter just nu och läser igenom mina kommentarer. Det är jättekul att läsa dom!


Hör att pappa spelar musik nere i källaren. Han spacklar väl eller nåt sånt skulle jag tro. Då spelar han oftast musik;-)


Märkte förut innan jag duschade att det var en irriterande fluga inne i mitt rum. Men jag tänkte att den skulle flyga ut om jag hade dörren öppen under tiden som jag duschade. Men inte då! När jag kom tillbaka så hörde jag det störande surrandet igen. Jag öppnade fönstret så att den skulle kunna flyga ut, men den vägrade. Så nu sitter jag här och hör surrandet. Så IRRITERANDE. Nej nu! Den ska UT!!!


Ses:-) // Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 augusti 2009 08:22

Nu har jag precis ätit frukost. O'boy och mackor.


Idag var det härligt att äntligen få vakna upp till sol igen. Just nu är det klarblå himmel och solen skiner. Det blåser lite, men men... Hoppas bara att det håller i sig!!!


Vet inte vad jag ska göra idag. Som jag skrev igår kanske jag sticker en sväng till bibblan, får se.


Nu ska jag kolla på tv:-)

Ses senare kompisar;-) // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards