SofiaLovisa

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Sofia - 24 augusti 2009 20:52

Hej hej!


Nu är jag hemma igen efter att ha kolla på fotbollsträningen. Kunde inte vara med pga höften! Inte bra!


När Moa och jag kom hem så åt vi pannkakor. GOTT!! Nu ska jag snart duscha. Sen blir det tv-tittande från sängen. Det är så skönt att krypa ner ren och fin i sängen och sen bara kolla på tv. Läser väl lite också. Får se vad jag orkar. Just nu är jag ganska trött...


Så vi ses imorron allihopa! Kram & Puss!!

Av Sofia - 24 augusti 2009 15:25

Det har faktiskt varit ganska lugnt i skolan idag. Hemkunskapen gick bra! V fick göra smulpaj med hallon och blåbär. Supergott och enkelt! Sen skulle vi tillbaka till skolan och äta lunch. Sen bar det iväg till gympan. Jag sträckte mig i höften igår på matchen, så jag kunde inte vara med så mycket. Går omkring och haltar numera...Sen hade vi egelska och logg!


Ikväll är det ju träning igen! Hoppas att jag kan vara med! Det gör faktiskt väldigt ont i höften:-(


Nu ska jag lyssna igenom en franska-cd och sätta plast på mina engelskaböcker!


Puss & Kram på er!!!

Av Sofia - 24 augusti 2009 06:44

Ja, måndagar är inga favoriter kan jag säga. Det är så segt att kravla sig upp efter en skön helg. Men det måste ju göras, så det är bara att bita i det sura äpplet....


Skolan idag är nog inte så jobbig. Hemkunskap och idrott står på schemat + lite annnat.


Så vi ses i eftermiddag! Kram på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards