SofiaLovisa

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 7 augusti 2009 20:27

det tittar jag på just nu. Det är ganska så bra faktist. Har sett på det en gång förut. men det är ändå rätt bra!


Tack o lov så har det slutat att göra ont i magen! Det gjorde riktigt ont förut.  Jag hatar att ha ont i magen!


Idag så har jag vart i Varamon. Det var jätteskönt i vattnet. 20-21 grader. Moa och våran kusin badade i två timmar i sträck tror jag. Men jag förstår dom, för det var såå skönt!

Vi bestämde att vi skulle ha en grillkväll ute i varamon imorron kväll. Ska bli kul. Men först så ska vårat fotbollslag vara bollflickor på A-lagsmatchen. Tycker att det ska bli roligt! Så vi får cykla ut direkt till varamon efter det.


Och snart så börjar ju skolan igen...


See you later guys! // Blogg Fia <3

 

                                                  
              

Av Sofia - 7 augusti 2009 18:39

Vad ont jag har i magen just nu! Fattar inte vad det är! Usch! Det är inte kul!


// Blogg Fia <3

Av Sofia - 7 augusti 2009 10:36

Ja, nu sitter jag på altanen och bloggar. Solen skiner och det är precis vindstilla. Kollade på tremometern förut. Den visade 25 grader! Skönt! Får väl bli bad idag igen. Det borde vara lika skönt ivattnet som igår. Hoppas på  det i alla fall:-)


Något som inte är så kul är att jag har blivit biten av vattenloppor! JHag räknade betten förut. Jag fick ihop det till hela 7 stycken. Det kliar som attan!!


Nu börjar H2O. Ska se på det.


Ve ses kompisar! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 6 augusti 2009 22:53

Nu ska jag krypa till kojs! Vi ses imorron!


// Blogg Fia <3

Av Sofia - 6 augusti 2009 21:41

Japp, det är reklam på Simon och Tomas nu, så jag kunde blogga lite tänkte jag.


Jag åkte ut till varalon en sväng i allafall. Jag badade två eller tre gånger. Såå skönt. Fikade gjorde jag också.


Moa har fått en ny mobil idag. Hennes gamla vart fuktskadad:-( Men det nya är supersnygg!


Nu börjar det igen. See you later alligator,-) // Blogg Fia <3

Av Sofia - 6 augusti 2009 16:21

Ja. Klockan 12 åkte jag och några kompisar till Lemunda badet och badade. Jag tror vi var i vattnet hela tiden, föruton när vi åt. Det kanske var en halvtimme eller nåt. Sen så badade vi hela tiden. Det var såå skönt i vattnet. Fast efter ett tag så började man frysa. Hade superkul!


När jag kom hem, så mötte jag pappa på cykeln. Han skulle ut till varamon. Kanske åker ut dit snart, men jag vet inte. Känns som att jag har fått tillräckligt med bad idag...


Tror att jag har bränt mig lite i ansiktet också. Där fick man för att man inte smörjde in sig ordentligt...


See you later! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 6 augusti 2009 10:21

Ja, vet inte riktigt vad jag ska sriva om.


Det är fint väder här idag också! Skönt. Kanske åker ut och badar. Hoppas att det är skönt i vattnet:-)


Ska nog läsa lite idag också. Har två böcker kvar av min sommarläxa.


Det var allt för nu.


Ses!// Blogg Fia <3

Av Sofia - 5 augusti 2009 20:52

Har nu duschat och ätit mat. Kom hem från träningen nyss. Den var hård idag med. Skönt, då känner man att man lever..eller vad man brukar säga. Det gick faktiskt bra fast jag hade träningsverk. Tur var väl det!


Moa har vart med en kompis på Skenninge Marken idag. Hon köpte marknadgodis till mig. Gott!! Sitter och mumsar lite på det nu. Men jag ska sluta, för jag vill inte äta upp mig direkt efter träningen. Hon köpte Pokémon-kort åt Elis. Gissa om han blev glad.....!


Idag gjorde jag klart min sommarläxa. Känns bra att ha den gjord. Man skulle äterberätta en händelse i en bok i jag-perspektiv. Sen skulla men beskriva känslor, personlighet o.s.v

Var i varamon och badade också. 21 grader i vattnet. Härligt!


Just det! Vi har ju köpt en tv idag också! Det blev 52-tummarn. Den fanns inte i lager, så vi får den på tisdag. Coolt med en STOR tv!


Nu ska jag snart sätta på min tv. ( 20-tumare. Lite mindre kanske...hehe)

 Får väl bli Disney Channel tror jag. För det fanns inget annat på de övriga kanalerna som var bra tycker jag.


See you later guys! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards