SofiaLovisa

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 24 augusti 2009 06:44

Ja, måndagar är inga favoriter kan jag säga. Det är så segt att kravla sig upp efter en skön helg. Men det måste ju göras, så det är bara att bita i det sura äpplet....


Skolan idag är nog inte så jobbig. Hemkunskap och idrott står på schemat + lite annnat.


Så vi ses i eftermiddag! Kram på er!!!

Av Sofia - 23 augusti 2009 21:05

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska nog se på tv ett tag. Sen blir det väl att läsa lite.


Vi ses imorron igen!


Kram och godnatt på er alla bloggare och läsare!!

Av Sofia - 23 augusti 2009 19:36

Ja, nu är kalaset över. Elis och mamma fick jättefina presenter. Tog mest kort på Elis. Här kommer några:


Oj, vilket stort paket! (innehåller en kickboard)

Vad kuuul det är att öppna presenter!!!

Godiset toog slut fort.....

7 år fyllde brorsan! Gott med daimtårta!!

Hurra, hurra, hurraaaaaa!!!!!


Ja, det var lite bilder!!


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Imorron börjar ju skolan igen! Helgen har bara försvunit känns det som!

Det värsta är att jag börjar få ont i halsen! Inte kul! Känner mig inte riktigt 100 just nu. Får hoppas att det går över...


Ska väl äta kvällsmat snart, men just nu är jag proppmätt efter smörgåstårtan! Det blir väl att ta det som är kvar av den till kvällsmat!


Har inte mer för tillfället, men ha det bra så sen vi sen!!! Kram!

Av Sofia - 23 augusti 2009 15:04

Ja, tyvärr så förlorade vi. 4-0, men alla kämpade bra! Tror att det blev lite mycket med 2 matcher på samma helg för oss. Nästa match tar vu tjejer!!


Nu ska jag snart duscha. Sen blir det väl att vila upp sig lite för kalaset börjar halv fem. Ska bli kul, men jag kommer nog vara gansa trött!! Längtar efter smörgåstårta!!!!


Imorron är det ju skola igen! Helgerna går för fort!! Nån som håller med?? Ska ha hemkunskap för första gången i åttan imorron, så det kan nog bli spännade!!


Nu ska jag hoppa in i duschen!


Vi ses senare vänner! Kram på er!

Av Sofia - 23 augusti 2009 09:51

Nu sitter jag här och laddar inför matchen! Ska faktiskt bli riktigt kul att spela igen!


Kollade lite på tv förut, det var Hannah Montana! Det är bra!!


Elis håller på med sina presenter. Grannkompisarna är här och beundrar dom. Elis är nog lite stolt tror jag, haha!


Ska läsa lite nu tror jag. Sen måste jag nog börja fixa mig inför matchen!


Kram på er alla läsare!!

Av Sofia - 23 augusti 2009 08:38

                               


Säger jag till mamma och Elis som fyller år idag! Hoppas att ni blev glada för presenterna!! Det kommer mer ikväll:-)


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Jaa, nu har jag precis sjungit för födelsedagsbarnen! Så nu ska jag väl snart ta och äta frukost. Måste äta ordettligt idag, så att jag inte är hungrig på matchen! Ska nog titta lite på tv också!


Puss & Kram!!!

Av Sofia - 22 augusti 2009 22:41

Hej hej!


Nu ska jag krypa till kojs! Måste vara i form inför matchen imorron!


Här kommer svar på en kommentar: Boken jag läser heter Klass 7b-frusna hjärtan kalla händer. Den är bra!


Nu ska jag borsta tänderna! Ha det det bra!!!


Kraaaaaam!

Av Sofia - 22 augusti 2009 20:03

Det sitter jag och smaskar på just nu! Så himla gott!! Skrev ju förut att jag ääälskar choklad!


Åt grillat förut" Supergott!


Nu ska jag se på tv. Kolla runt ifall det finns något roligt att se på! Hoppas att det gör det!

Ska väl försöka läsa lite också! Boken är jättebra! Har kommit halvvägs ungefär.


Ha en trevlig lördagskväll, så syns vi snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards