SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2009

Av Sofia - 8 december 2009 07:03

Hej!


Nu är jag snart klar för att gå till skolan.


Imorse när jag vaknade ville jag bara inte gå upp! Usch för tisdagsmornar!


Nu ska jag fixa mig klart!


Puss o kram

Av Sofia - 7 december 2009 08:32

Hej!


Usch jag gillar verkligen inte måndagar, skolan är väl okej och så, men bara ordet "måndag" får mig att känna mig tråkig! Nån mer som ha samma känsla?


Nej, nu ska jag ta pch packa ner det sista i väskan, och sen bege mig av mot skolan!


Hejdå:)

Av Sofia - 7 december 2009 07:44

Ja, godmorgon på er!

Nu ska jag snart börja göra mig klar inför skolan, har lite sovmorgon idag, gött!


Lite mindre roligt är att vi ska åka skridskor idag- och det ÖSREGNAR! Hur kul är det på en skala från 1-10, jo 0!


Efter skolan så ska jag nog va med en kompis och vi ska nog plugga, har matteprov imorron, kuuul......:-S


Nu ska jag göra mig klar! Puss och hej leverpastej!

Av Sofia - 6 december 2009 20:55

Nu ska jag bara dusha, sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv. Är ganska trött faktiskt!


Puss o kram så ses vi imorron! GODNATT!

Av Sofia - 6 december 2009 17:20

Haha, nu har jag precis kollat på Ice Age 3! Den var jätterolig:) Kan rekommendera den!! Sid är bara för bra!! Haha!

                                      


Puss & Kram

Av Sofia - 6 december 2009 14:26

Hallå i stugan!


Nu är man mätt på lutfisk som åts hemma hos mormor och morfar. Kom hem därifrån nyss. Åkte direkt från kyrkan till dom. På tal om kyrkan så var det fint där idag:)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känner att "söndagsågesten" börjar komma. Vilket innebär att man tycker att allting är tråkigt bara för man vet att man ska upp tidigt till skolan imorron... Men nu är det ju faktiskt inte så himla långt kvar till "The Big Day", julafton alltså:) Räknade förut, och det är ju "bara"  18 dagar kvar. Vi får hoppas att dom 18 dagarna går fort!


Ikväll blir det nog Tomtesmyg med familjen, fast det är inte säkert, eftersom det inte är så kul att gå om det är lerigt inne i skogen...


Har inget mer för tillfället, men ha det gött så ses vi ses!

Av Sofia - 6 december 2009 09:29


      GLAD ANDRA ADVENT // Sofia

Av Sofia - 6 december 2009 09:17

Godmogon!


Nu sitter jag och kollar på tv, Hannah Montana.


Ska snart gå upp och äta frukost, och kanske duscha av mig. Sen ska jag nog försköka pallra mig iväg till kyrkanpå gudstjänst. Inte det roligaste man kan göra, men...man är ju trots allt konfirmand...


Vid 12 ska vi till mormor och morfar och äta lutfisk, gott!! Sen ikväll bkir det tomtesmyg med familjen, roligt och mysigt!


Ha det nice!

Ovido - Quiz & Flashcards