SofiaLovisa

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Sofia - 31 december 2009 14:04

Ja, nu är det så att jag har 2 bloggar! Jag har ju en här på bloggplatsen, men har också en på Devote nu mera:) Om någon är intresserad av det så hittar ni den här: http://sofialovisamarie.devote.se


Hoppas att ni tycker om den!


GOTT NYTT ÅR!

Av Sofia - 31 december 2009 09:16

Ja, nu är det inte långt kvar till 2010! Tänk vad fort ett år går ändå! Jag tycker alltid att det känns lite konstigt efter 12-slaget...förstår inte varför! Kommer ihåg att när det skulle bli år 2000, så satt en kompis och jag och grät, haha!


Ikväll så ska vi hem till ett par kompisar och ha det lite mysigt! Vi brukar ha kul! Raketer blir det nog också antar jag...Fast det är synd om hundarna som blir så rädda:(


Har bestämt mig för att börja göra mig i ordning i tid idag innan vi ska iväg. JAg är superdålig på att beräkna hur lång tid saker och ting tar. Jag brukar börja en timme innan, men tror ni jag hinner då? Nejdå! Så idag ska jag börja halv 3, så att jag garanterat är klar tills kvart i fem! Bra va?`


Nu ska jag väl snart gå och stoppa i mig lite frukost. Sen så ska jag nog duscha!


Om jag inte bloggar mer så: GOTT NYTT ÅR!


P.S Kolla in min omröstning:)

Ovido - Quiz & Flashcards