SofiaLovisa

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Sofia - 22 december 2009 19:12

DAGENS VILL HA: Julafton och tacos!
DAGENS KLÄDSEL: Tröja och tights
DAGENS FRISYR: Självlockigt
DAGENS LÅT: Higher med Erik
DAGENS PLANER: Dagen är ju typ slut...
DAGENS SAKNAD: Mormor, morfar, farmor och farfar + några till...
DAGENS DUMMASTE: Om jag var dum mot nån?
DAGENS MISSLYCKANDE: när vi skulle sätta ihop granen hemma hos mormor
DAGENS DROG: nässpray & papper

DAGENS KÖP: nothing
DAGENS GODIS: har inte ätit "godis" med jag fick i mig några kolakakor
DAGENS HUMÖR: Glad

CITAT: -----
DAGENS ROLIGASTE: När Amanda kittlade mig, haha!

 

Hittade testet på Amandas blogg http://amandatherese.bloggplatsen.se

 

Nu ska vi snart äta, det blir tacos:) Mumsigt!


Idag så var vi hos mormo och morfar på förmiddagen. Vi skulle ju klä granen och det var inte helt utan problem kan jag säga...


När jag kom hem så var jag med Amanda, skrattade...:)


Puss& Kram!

Av Sofia - 22 december 2009 07:50

Om 2009:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Det tror jag nog... 
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade inga
3. Dog någon som stod dig nära? Nära och nära, men jo då!
4. Vilka länder besökte du?: Sverige och Spanien 
5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Jadå!
6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 31 mars
7. Vad var din största framgång 2009?: Vet ej
8. Största misstaget?: Haha, tabbar gör man alltid...
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja!
10. Bästa köpet?: Ingen aning
11. Vad spenderade du mest pengar på?: Det jag ville ha
12. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jaa!
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Higher
14. Vad önskar du att du gjort mer?: kommer inte på nåt
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Bitit på naglarna
16. Hur tillbringar du julen?: Med familjen & öppnar paket, hehe!
17. Favoritprogram på TV?: Ghost Whisperer, Simon & Tomas, Anna Ankas Jul, haha!
18. Bästa boken du läste i år?: Twilightböckerna <3
19. Största musikaliska upptäckten?: Kanske Erik Grönwall i idol?
20. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar
21. Något du önskade dig men inte fick?: Nepp!
22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det finns det säkert
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:  Normal
24. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner & min familj
 Permalink



Av Sofia - 22 december 2009 07:30

Godmorgon! Nu har jag precis kravlat mig upp ur sängen. Klockan är bara halv åtta och det är lov!!! Men mormor kommer och hämtar Moa och mig ca halv tio, så det gäller att vara klar tills dess. Jag vet ju hur söliga jag och min syster kan vara, hehe. Specielt när vi ska duscha också. Så nu får jag snart gå och väcka henne.


Som sagt Mormor kommer och då ska vi åka och hämta Elis på skolan. Han har avslutning idag och går till klockan tio. Sen åker vi hem till Mormor och Morfar och där så ska vi klä deras gran (tradition sedan vi var små) och så ska vi äta där...Myys!


På eftermiddan sen så ska jag nog va med en kompis.


Puss&Kram! O just det! Det är bara 2 dagar kvar till JULAFTON!!

Ovido - Quiz & Flashcards