SofiaLovisa

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Sofia - 26 december 2009 14:21

Hejsan!

 

Nu kom jag precis hem från stan! Var där med familjen. Shit vilket kaos det var idag! Alla affärer var PROPPFULLA med folk! Helt otroligt att så många människor kan få plats i en liten affär som Ur & Penn! Vi skulle dit för att få klockan som jag fick i julklapp fixad, den var för stor så dom fick korta av den lite. Så nu sitter den perfect!  Gick en sväng på Gina Tricot också. Köpte ett vanligt svart baslinne, behövdes:)

Efter det åkte vi till Maxi. Handlade mat och sånt!

 

Nu ska vi väl snart äta tror jag. Sen vet jag inte riktigt vad jag skagöra resten av dagen. Kanske läser lite eller jobbar med So-uppgiften-hemska tanke...

 

Ikväll blir det Robinson Karibien. Det borde ju vara dags för sammanslagningen snart...Lag Agwe är ju bara 3 personen om jag inte minns helt fel. Men vi får se vad som händer!

 

See you later!

 

P.S Kolla in min nya omröstning!

Av Sofia - 26 december 2009 08:57

Hej allihopa!

 

Nu har jag precis gått upp:)

 

Igår hade jag och några kompisar tjejkväll hemma hos Amanda:) Vi åt jättegod mat och bastade. När det blev för varmt så skulle vi gå ut och rulla oss i snön, usch vad kall! Så jag fegade ur, haha! Men dom andra rullade sig medans jag stod och tittade på. Efter ett tag så domnade mina fötter bort,...mysigt...

 

Idag blir det nog att åka till stan på mellandagrean:)

 

Puss & Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards