SofiaLovisa

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sofia - 14 december 2009 15:35

Hej! Jag hann inte blogga nåt imorse, men jag tar igen det nu:)


Kom nyss hem från skolan och har slängt i mig en macka och lite O'boy. Mumsigt!


Skolan idag var okej. Vi började ju med att lussa - IGEN! Men idag var det iallafall sista framträdandet och det känns skönt, börjar bli lite trött på "Julen är här" nu... Företaget som vi sjöng för var snälla och bjöd oss på macka, lussekatt och julmust efteråt! Tack, tack!

Sen åkte vi tillbaka till skolan och var med en liten stund på slöjden. Sen var det lusch och gympa, Vi körde Volleyboll. Kul!

Efter det var det engelska. Vi fick reda på våra betyg, och jag vart glad när jag fick reda på att jag hade VG! Det gjorde min dag:)


Nu ska jag väl snart sätta igång med att plugga biologi. Har ju prov på onsdag. Ekologi.


Ikväll är det ju Svenska Hjältar-galan. Brukar titta på det. Det är bra faktisk, speciellt när barn får pris.


Bye*

Ovido - Quiz & Flashcards