SofiaLovisa

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Sofia - 10 december 2009 19:42

and I know that it that it is love...


Den ska vi sjunga imorron i lucia-tåget. Heal the world av Michael Jackosn kanske inte är det vanligate låten att ha på luca, men om man tänker efter så passar den väldigt bra!


Nu har jag ätit kvällsmat, potaismos och falukorv. Så nu ska jag snart kolla lite på tv. Efter det blir det väl en snabb dusch och sen sängen. Måste krypa ner skapligt idag, eftersom att jag ska upp vid typ 5.halv 6 imorron...Kul va?

 

Ha det nice!

Av Sofia - 10 december 2009 17:40

Hejhej!


Nu har jag precis ätit två rostade mackor! Visst är det så att mackorna blir godare om dom rostas....?


Idag var det kul i skolan. Luciaträning nästan hela dagen, kul! I love to sing! Så imorron smäller det! Ska vara på skolan redan kvart över 7! Först lussar vi på skolan, sen i polishuset och sen hos bildningsnämnden. Så det blir körigt!


Fick reda på mina betyg i Idrott och musik och jag vart väldigt glad när jag har VG i båda! Jihuuu!!


Efter skolan så bar det av till tandläkaren. Fixade lite med tandstälningen och så... Sen när jag ändå var på stan så passade jag på att köpa en julklapp att ta med till skolan imorron, men jag tänker inte tala om vad jag köpte...Det är en hemlis..hihi!


Nu ska jag väl snart försöka att skriva lite So, men känner att jag inte orkar det..


Puss o kram!

Av Sofia - 10 december 2009 07:15

Godmogon!


Nu har jag precis duschat. Så nu ska jag fixa med lucialinnen och allt sånt som ska med idag! Kommer säkert inte få plats i väskan...


Nu måste jag gå! Pussokram

Ovido - Quiz & Flashcards