SofiaLovisa

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Sofia - 8 december 2009 16:38




Tänk att "run to the hills" var Eriks UTMANING! Den kíllen klarar ju vad som helst!

Av Sofia - 8 december 2009 16:10

Ja, det låter nästan för bra för att vara sant! Inga läxor på heeeela veckan! Hur konstigt är inte det? Men det är säkert bara tillfälligt. Jag lovar att det kommer komma läxor typ imorron...Men man kan ju alltid hoppas att det inte gör det!!


Iallafall. Skolan idag var okej:) Hade luciaträning:) Nu sitter jag och äter rostade mackor med skinks på! Såå gott!


Ha det bra! Puss, puss!

Av Sofia - 8 december 2009 07:03

Hej!


Nu är jag snart klar för att gå till skolan.


Imorse när jag vaknade ville jag bara inte gå upp! Usch för tisdagsmornar!


Nu ska jag fixa mig klart!


Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards