SofiaLovisa

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Sofia - 11 december 2009 17:25

Hej!


Just nu kollar jag lite på tv. Eller jag rättare sagt vaknade upp nyss efter att ha somnat framför tv:n. Jag var så trött att ögonen bara stängdes igen med en gång! Jaja, så kan det gå!


Nu ska vi snart göra ett pepparkakshus. Hoppas att det går bra!


Bye

Av Sofia - 11 december 2009 15:32

..om det så är det sista jag gör...


Ja! ÄNTLIGEN är det fredag! Ska verkligen bli hur härligt som helst med helg! Tänk att det är sista helgen innan jullovet.


Idag har vi ju vart runt och lussat på skolan, polisen, och bildningsnämnden! Det var jätteroligt och det gick bra alla gånger! Vi tjänade lite pengar på det hela också!


Annar så hade vi bara franska och NO. Fick reda på vad jag får för betyg i franska och blev superduperglad när jag fick veta att jag hade VG!! Var inte alls säker på att jag skulle få det! Men det kändes såå skönt för jag kämpar verkligen med franskan!


Nu på eftermiddan så ska mamma, jag, Moa och Elis göra ett pepparkakshus! Kul och mysigt!


Ikväll är det ju FINAL i Idol också! Vem tycker ni ska vinna, Calle eller Erik?

 

Kram!

 

 

Av Sofia - 11 december 2009 06:45

Japp, idag ska jag vi lussa för skolan, polishuset och bildningsnänmden! Det kommer säkert gå jättebra och kören är hur duktig som helst.


Det som är typiskt är att jag självklart har fått ont i halsen, kul när man ska sjunga hela dan... Men det får gå ändå!


Nu måste jag snart åka för jag ska vara där vid kvart över 7!

Puss och kram så ses vi senare!

Ovido - Quiz & Flashcards