SofiaLovisa

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Sofia - 29 december 2009 19:28

Ja, nu närmar sig 2010 med stormsteg. Bara 2 dagar kvar! Sen blir det inga mer "dubbel nollor"! (2009) Kommer nog att bli lite konstigt, eller vad tror ni? Jag brukar aldrig ge nyårslöften, jag tror inte riktig på att jag kommer klara av dom. Om jag har nåt, så brukar det vara "äta mindre godis", men jag äter som vanligt i allafall... Brukar ni ha nyårslöften? Kommentera!

På nyårsafton så ska vi hem till några kompisar:) Kul, det är tradition!


Ikväll är det ju "Vinterkrysset" på tv, så jag ska nog ta och slå mig ner framför det tror jag:)


Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet inte om det är konfa eller ej, men det får jag väl ta reda på :P Fotbollsträning är det i allafall på kvällen, men så lagom kul att springa ute om det är 10 minusgrader. Det skulle nämligen bli kallt här imorgon, tror jag...men vi får se.


Bye*

Av Sofia - 29 december 2009 17:49

Hej!


Har inte bloggat på hela dagen, men nu är jag här och skriver igen:)


Idag har jag vart med Amanda. Vi spelade Guitar Hero, såå kul:) Sen gjorde vi lite andra saker.

Kom nyss hem från tandläkaren. Min  tandställning krånglade igen...jobbigt!


Nu leker Elis för fullt med grannkompisen, haha, det är ganska kul att lyssna på dom..


Slänger in ett test, eller vad man ska kalla det...


DAGENS VILL HA: GODIS!
DAGENS KLÄDSEL: Tröja, linne och tights
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Vet inte, Bad Romance - Lady Gaga som vanligt :P
DAGENS PLANER: Dagen är typ slut, men titta på tv
DAGENS SAKNAD: Vet ej...
DAGENS DUMMASTE:
DAGENS MISSLYCKANDE:
DAGENS DROG:´Kolakakor..
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: Inget :(
DAGENS HUMÖR: Pigg & Glad & Godissugen!
DAGENS CITAT: Ingen aning...
DAGENS ROLIGASTE: När Amanda o jag gjorde loppor:)

Ovido - Quiz & Flashcards