SofiaLovisa

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Sofia - 28 december 2009 18:20

Hej!


Sitter just ni och lyssnar på "New York" med Paloma Faith, den är ganska bra faktiskt!


Idag hra jag vart inne i Linköping på IKANO nästan hela dagen. Skulle ha tag på svarta sametstights, men det fanns inte någonstans, så vi åkte in till stan i Linköping och där hittade jag ett par, på BikBok:) Gissa om jag blev glad? Hittade en tröja på Gina Tricot också:)

Det har iallafall vart kul!


När vi kom hem så stannade mormor o morfar på fika,. myysigt!


Lovar att det komer blider på allt som jag har köpt, men inte just nu...


Hejdå så länge!

Av Sofia - 28 december 2009 09:40

Ja, god morgon på er allihopa!


Nu har jag precis vaknat och gud vad skönt det är att kunna sova hur länge som helst!


Ska väl snart gå och äta lite frukost, men jag mår lite illa och känner inte riktigt för det...


Pappa åkte iväg och köpte Guitar Hero nu på morgonen! Kul! Så det blir väl att prova på det!


Ska nog iväg en sväng till Linköping idag också..Nu när man ä "rik"...haha!


Ha det bra! Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards