SofiaLovisa

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Sofia - 19 december 2009 20:49

Hejsan!


Nu sitter jag och kollar på Robinson / Pirates of the caribbien. Bra:)


Idag har jag inhandlat den sista julklappen, och pysslat. Riktig julkänsla alltså:)

Vi klädde inte granen idag, men det blir nog imorron istället. Tänk att det bara är 5 dagar kvar till jul! Me like.)


Puss&Kram
Av Sofia - 19 december 2009 10:05

Hej!


Just nu lyssnar jag på "Higher" med Erik:) Den är grymt bra! Eller vad tycker ni?


Det blir ingen fotboll för mig idag heller. Är fortfarande förkyld och hostar och har problem med mina luftrör! Usch, har inte tränat på tre gånger nu... Men man ska ju inte träna om man är förkyld. Har nämligen gjort det en gång, dagen efter låg jag med feber...Så jag undviker nog det.


Kanske blir en tripp till stan för att inhandla den sista julklappen. Jag vet ju vad jag ska köpa, så det kommer inte ta så lång tid.


Vi kanske skulle baka pepparkakor idag också, men  det var inte säkert.


Vi ska nog klä granen i allafall, riktigt mysigt! Julen är väl för hääärlig...!


Det var allt jag hade! Puss**

Ovido - Quiz & Flashcards