SofiaLovisa

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Sofia - 18 december 2009 16:21

Japp, nu är det ÄNTLIGEN jullov! Som jag har längtat! Nu är det slut på allt pluggande och alla tidiga mornar...I ca 3 veckor! Underbart!


Vi började kl 8 i morse och avlutningen var avklarad ca halv 10. Men 8:orna stannade kvar i kyrkan och fick betyg. Mitt första betyg! Var ganska nervös innan, men det såg faktiskt braa ut!:)


Efter det så gick jag och några kompisar till stan och köpte julklappar. Har bara kvar syrran, sen är det klart! Efter ett tag så gick några och då gick Amanda och jag ock fikade, myyyysigt!

När vi skulle gå hem sen så höll vi på att frysa ihjäl! Usch vad kallt det är! Men det kanske inte är världens smartaste grej att bara ha på sig tights på benen, när det är 10 minusgrader ute...


När jag kom hem så slog jag in paket och gjorde paket till mormor och farmor. Hemgjore julklappar brukar ju alltid uppskattas!


Mormor och morfar kom hit en sväng så vi fikade lite och sen åkte dom till stan.


Nu ska jag snart läsa lite, min bok är så bra!


Puss&Kram


Ovido - Quiz & Flashcards