SofiaLovisa

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Sofia - 27 december 2009 22:18

Test:
Hur bor du: Hus i Motala
Brukar du komma i tid: Nja, jag är inte världsbäst på det, men oftast!
Hur lång är du: Typ 1,70
Kan du laga mat: Nja...eller jo!
Vad jobbar du med/pluggar du: Går i skolan
Vad har du på dig just nu: Tunika och tights
Har du någon fobi: Ja, blött papper, usch o fy!
Hade du en bra kväll igår: Jadå!
 Vilket är ditt senaste inköp: Ett linne
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk eller juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma & pappa, farmor & farfar, mormor &morfar (i julklapp)
Vad hade du sönder senast: Kommer inte ihåg!
Vem snackade du med senast: Moa
Varm favoritdricka: O'boy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte...
Saknar du någon just nu: Ja...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara elak och irriterande...
Intressen: Fotboll, kompisar & familj!
senaste person du kramade: vet ej!
Senaste person du ringde: Amanda
Senaste person som ringde dig: Amanda
Vad drack du senast: Vatten
Längtar du till din nästa födelsedag: JA! Det gör väl nästan alla...
Är du sugen på något nu: Jadå! Chips och dip skulle sitta fint!
Hur många koppar kaffe dricker du om dagen? Eh, dricker inte så mycket kaffe, bara när jag fikar ibland
Använder du hudkräm: Japp!
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Jao
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Yes!
Vilken låt lyssnade du senast på: Bad Romance - Lady Gaga
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, bött papper och massor andra saker!
Har du pengar på mobilen: Jaha då!

 

Hittade testet på en annan blogg. http://loiuise.blogg.se


Ha det bra!



Av Sofia - 27 december 2009 20:01

Hej på er!


Har vart dålig uppdatering idag, men jag har faktiskt inte prioriterat bloggen.


Dagen har spenderats med Amanda. Vi bakade supergoda chokladbiskvier, recept hittar ni på www.recept.nu Dom vart faktiskt väldigt bra! Så vi mumsade lite på dom, och tillslut mådde man nästan illa, haha!


Tänkte att jag kanske ska ha frågestund på bloggen igen? Men jag vet inte, fick inte så många frågor när jag hade det sist, men vad tycker ni? Ska jag ha det?


Just nu tycker jag det är härligt med all snö som ha kommit här i Motala! Det är flera decimeter! Påminner om när man var liten. Fast snön kan ju ställa till besvär också, speciellt när man som jag har lätt att halka. Gjorde en vurpa igår utanför affären, undrar hur många som satt och skrattade i sina bilar då...?


Imorron kanske det blir Linköping med mamma och mormor GIRLPOWER! haha! Så det blir nog kul att shoppa loss lite (om man hittar nåt...)


 

 


Bye*


Ovido - Quiz & Flashcards