SofiaLovisa

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Sofia - 24 december 2009 19:10

Hej på er!''


Nu har alla gått hem. Vi har haft det mysigt och vi fick många fina julklappar! Jag agerade tomte och jag tror att jag lyckades lura Elis även i år. Nu ska jag berätta vad jag fick ; typ 3 presentkort på Gina Tricot, två på Vero Moda, kläder, smycken, sminksätt, hudvårdsprodukter(bodylotion) , påslakan, en klocka och lite annat! Är jättenöjd, tack:)


Mamma och jag följde mormor och morfar en bit hem för att vi behövde lite frisk luft. Nu är jag jättetrött och känner bara för att sova, men man vill ju inte gå och lägga sig halv 8 på julafton, så jag ska nog fråga mamma och hon vill se på Mia och Klara med mig...Så vi får skratta lite:)


Imorron blir det att åka hem till farmor och farfar och ha lite julfirande där också. Då är även våra kusiner där, kul!


Ha en fortsatt bra julafton! Kram!


Av Sofia - 24 december 2009 09:30

  GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!


Tänk, idag är det julafton! Helt otroligt, men å så kul! Vaknade ca 9:00 och då väckte jag mina sovande syskon och så gick vi ner och kollade i våra julstrumpor som var fyllda med paket. Av Moa fick jag jättefina örhängen och en ring, av mamma och pappa en Mia&Klara film! Snacka om kul! Av mormor en penna och ett skrivblock:) Tack!


Nu ska jag snart duscha, sen ska jag nog platta håret.


Mormor, morfaar, farmor och farfar kommer hit idag och firar jul. Och vid tre sen så kommer väl TOMTEN!, hrmm, undrar vem det är....


Men i allafall! HA EN RIKTIGT GOD JUL!  

Ovido - Quiz & Flashcards