SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Sofia - 4 december 2009 17:55

Hej! Jag önskar mig en klocka i julklapp och tycker att dom här är hur tuffa och fina som helst. Problemet är bara att jag inte vet vilken färg jag vill ha... Tycker att allihopa är så fina! Så min fråga är: VILKEN AV FÄRGERNA TYCKER NI ÄR FINAST? Jag skulle bli glad ifall ni kunde hjälpa mig:)




Av Sofia - 4 december 2009 15:32

Hej på er!


Nu sitter jag och äter yohgurt och flingor, finns det godare mellanmål...?

Kom hem från skolan för ett tag sen. Det har vart en helt okej dag, men franskaprov(som gick bra:)) Sista lektionen var lite seg, men som med alla andra lektioner tog den också slut. Så NU har jag heeeeela helgen på mig att vila och ta det lugnt...tills nästa vecka då jag har prov igen... Tycker att det är lite enformigt att bara ha prov hela tiden, haha!


Ikväll ska jag bara slappa och kolla på semifinalen i Idol! Vet inte riktigt vilka jag hejar på, eller jo, jag vill att Erik ska gå till final iallafall, sen kvittar det. Vilka vill ni se i Idolfinalen? Skriv gärna en kommentar!!


Nej, nu ska jag äta upp mitt mellis:) Mums, som Hollywood-Maria skulle sagt!


Puss&Kraaam!

Ovido - Quiz & Flashcards