SofiaLovisa

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Sofia - 12 december 2009 21:58

Nu har jag kollat på Robinson och tyckte att det var rätt person som åkte ut. Man får ju alltid se vad som kommer att hända nästa program..Då har ju lag Agwe fått eld, så då fick man se att dom kommer att döda dom stackars kanierna! Jag höll på att börja gråta när jag såg det! Fyy!


Nu ska jag kolla lite mer på tv!


Bye!

Av Sofia - 12 december 2009 14:33

Hej!


Nu har jag precis gjort en hårinpackning så nu mår håret bra!


Var på stan förut, med heeela familjen, vilket är ganska ovanligt. Moa skulle ladda på sin mobil och köpa en julklapp till skolan. Elis och pappa gick i leksaksaffären och spelaffären. Jag gick och kollade lite inne på Vero Moda. Oj vad mycket snyggasaker dom har fått in där nu! Ville ha nästan alltihop! Bara att önska sig i julklapp, för nu är det ju trots allt bara 12 dagar kvar, sen kommer tomten!

Sen så gick vi och fikade. Åt en kolagrotta, gott!


Det blev ingen träning för varken mig eller Moa idag, eftersom båda är lite förkylda och har ont i halsen.


Igår var det ju Idolfinal! Shit vad bra det var! I år har nog vart det bästa idol-året någonsin! Tyckte att både Calle och Erik var superbra igår! Så det spelade ingen roll för mig vem som vann. Men det blev ju Erik, han gjorde faktiskt vinnarlåten bäst, enligt mig. Men dom andra två låtarna tyckte jag Calle var jättebra i!!


Ikväll blir det att sitta spikad i soffan och kolla på "Robinson Karibien". Det är ju jättebra, tycker jag:)


Hejdå!

Av Sofia - 12 december 2009 09:56

Hejj!


Ligger just nu i soffan och kollar på tv och äter godis..Bra frukost va?? Haha!


Idag är det ju fotbollsträning, men jag vet inte om jag ska gå, för jag har lite ont i halsen och är hostig..Men jag får se.


Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Kanske åker till stan. Vi skulle nog köpa julgran också! Kul!


Har inget mer för tillfället, men vi ses senare!

Ovido - Quiz & Flashcards