SofiaLovisa

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Sofia - 1 december 2009 21:05

ja, nu säger jag godnatt! Ska bara duscha först, sen ska jag krypa ner i min sköna säng! Kollar nog lite på tv också, och går igenom luciasångerna.

 

Har gjort biologi nästan hela dan. Kollade på juklalendern och jag tyckte faktiskt att det var bra, hehe:)

 

Nej, nu ska jag duscha:) Puss & kram & Godnatt!!!

Av Sofia - 1 december 2009 16:18

..och vi hör klockorna klinga, känner vart hjärtas fröjd...


Ja, kände bara för att skriva en liten bit på en julsång:) Fråga mig inte varför...haha! Men det kändes så "juligt" när jag kom hem idag; det var sådär lite lagom mörkt ute och i köksfönstret lös ljusstaken och det så så myyysigt ut! Sådär som det bara kan göra när det snart är jul. För nu är det ju faktiskt bara 24 dagar kvar, om man räknar med idag. Sen kommer tomten! Ska nog ta och kolla in julkalendern ikväll också. Hörde att den inte var så bra, men det kan ju bero på att vi är äldre nu, men jag tycker ändå att jukalendern hör till på nåt sätt... Fast de senaste åren har dom ju vart så dåååliga!!


......................


Idag hade jag ju franskaprov. Tror att det gick ganska bra, men det är ju bara vad jag tror och hoppas!


Nu ska jag bara göra klart biologin och sen ska mamma och jag åka och kolla om det finns något lucialinne på maxi, för det behövs ju nu. Vi hade mängder av lucialinnen nere i källarn, men självklart inte något i min storlek, om jag inte vill ha ett som slutar vid knäna, såklart...


Ha det NICE så ses vi senare:)

Ovido - Quiz & Flashcards