SofiaLovisa

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Sofia - 5 december 2009 19:42

Tjena mittbena:-P

 

Har precis ätit kvällsmat. Räkor, mums!

 

Så nu väntar jag på att Robinson Karibien ska börja, tycker att det är bra! Nån mer som tycker som jag?

Blir nog chips & dip och godis till det. Ingen riktig helg utan lite onyttigheter, haha!

 

bye*   

Av Sofia - 5 december 2009 17:57

Hej, igen.


Tänkte bara tipsa om bloggen Powerpuffpinglorna där jag också är med och bloggar. Har bloggen tillsammans med några kompisar:) Om du vill gå till bloggen Klicka här

 

Hejdå!

Av Sofia - 5 december 2009 17:42

Hej allihopa!


Nu har jag precis fikat med mamma, pappa och mormor:) Gott! Så nu tänkte jag att jag kunde blogga lite...


Idag har jag vart på fotbollsträning, vi körde cirkelträning (jobbigt) och lite andra övningar, kul, kul!!


Åkte en sväng med mamma, mormor och syster till Medevi Julmarknad. Det var jättemysigt, men lite lerigt eftersom regnet inte ville sluta. Spelade på chokladhjul, och vann:) Sen hittade jag ett superfint halsband med budskapet "Be proud" och jag var bara tvungen att köpa det! Superfint, som sagt. Blir nog en bild på det vid nåt tillfälle...


Men nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, men hittar väl alltid på nåt.


Ikväll är det först "Superhjältejul" som gäller (man blir väl aldrig för gammal för julkalandern eller.....?) Och sen blir det "Robinson Karibien".


Imorron är det andra advent!


Puss och Kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards