SofiaLovisa

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Sofia - 21 december 2009 18:26

Hejsan!


Nu ska jag tala om för er vad jag har gjort idag: Faktiskt ingenting! Bara gått hemma som en zombie. Fast just det jag fick ju lite frisk luft när jag hängde med Moa och Elis till pulkabacken, Men annars så har jag inte gjort mycket alls.


Började äntligen på so-uppgiften som vi har över lovet. Nu har jag kommit igång, men är inte klar...Hur kan dom ge läxor över lov?? Lov är ju till för att vila upp sig och sova utan att tänka på läxor!


Nu ska vi snart äta och efter det så blir det väl julklalendern, Anna Ankas Jul och Maria Montazami..Kan bara säga "mums" hehe:)


Hejdå!

Av Sofia - 21 december 2009 07:55

Hej:)


Nu har jag precis gått upp (tidigt för att vara lov), men jag har inte kommit in i "sovsystemet" än.


När jag vaknade fick jag en irriterande överraskning...Jag hade nämligen världens huvudvärk! Men nu har jag tagit en panodil zapp, så nu ska det vääl snart gå över hoppas jag...


Vad som står på "att göra- listan" idag är:


* Julstäda mitt rum

 

* Kolla på tv

 

*Ta det LUGNT!

 

'bye

 


Ovido - Quiz & Flashcards