SofiaLovisa

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

17:54 bloggning

Av Sofia - 15 augusti 2009 17:54

Hej!


Oj, det blir många uppdateringar idag..men men.


Just nu sitter jag och kollar runt lite på internet. Är inne på bland annat www.ellos.se och www.halens.se    Dom har massor av snygga kläder och assesoarer där ju! Men det är ganska så dyrt, och det är ju lite synd tycker jag!


Snart tror jag att jag ska ta och göra i ordning kantarellerna. Tvätta, skära, koka och steka dom. Oj, det var många saker... Men det blir himla gott sen. Eller vad tycker ni?


Jag köpte ingen present till Elis idag. Det får väl bli till att göra det nästa lördag eller nåt sånt. Mamma kunde jag inte köpa till heller, men jag tror att jag vet vad det får bli till henne. Men det kan jag inte säga här, för hon kanske läser...


Imorron är det dags för säsongens första fotbollsmatch! Härligt att komma igång igen! Samtidigt känns det lite nervöst, för det var länge sen man spelade match! Men det ska nog gå bra hoppas jag!


Kan berätta att det inte blev något kräftfiske idag heller. Det beror dels på att det blåser och regnar ("what a surprise!"...OBS. Skämt!) Och dels på att det fortfarande är en massa vindsurfare där ute. Så det får väl bli nästa helg istället...


Är det något bra på TV ikväll? Har inte kollat så noga, men nåt finns det väl alltid som man kan slå sig ner framför. Annars så finns det ju alltid någon film som man kan sätta på. Är lite sugen på att se "En prinsessas dagbok 2" faktiskt. Har inte sett den på länge, och den är bra! Så jag kanske sätter på den sen, men jag får se.


Ha det bäst! Kram <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2013 17:25


  Plugg, plugg och plugg. Veckorna innan jullovet är alltid värst i skolan. Lärarna får någon slags panik tror jag och bara slänger ut massa uppgifter. Tack liksom...Har pluggat i stort sett hela eftermiddagen. Inte världens roligaste, men det mås...

Av Sofia - 18 november 2013 16:47


  Idag är en såndär grå och tråkig dag. Längtar tillbaka till Frankrike och sommaren. På sommaren har man så mycket mer energi. November känns som en enda lång grå period. Usch!   Skolan idag gick bra, var lite trött, men det är man väl alltid...

Av Sofia - 12 november 2013 19:07


    Precis hemkommen efter ett sjuukt jobbigt, men sjuukt skönt intervallpass på gymmet. Blev en halvtimme på löpbandet. Kan säga att jag ser ut som en tomat i ansiktet. Härligt att få svettas av sig!   Skolan idag kändes som en evighet. Vi ...

Av Sofia - 7 november 2013 17:24


  Herregud vad trött jag är idag. Vaknade med fyra påsar under varje öga imorse...jag skojar inte! Tur at vi bara hade två lektioner i skolan idag, mer hade jag inte orkat!   Nu dricker jag varmt honungsvatten ihopp om att den ska lindra min h...

Av Sofia - 5 november 2013 18:40


  Såhär pigg och fräsch såg jag ut INNAN träningen. Nu ser jag ut som en svettig tomat...Men jäklar vad jag kämpad på idag. Blev ett intervallpass på löpbandet på gymmet. En halvtimma flåsade jag som en häst och svettades som ett fån. Men åh vad u...

Ovido - Quiz & Flashcards