SofiaLovisa

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofia - 19 juli 2009 10:03

Här kommer ett klipp till från Mia & Klara :-)

Av Sofia - 19 juli 2009 08:48

                                   


Nu har jag nyss ätit frukost. Det fick bli en t-macka och lite juice. Gott!


Dåligt väder ser det ut att bli idag också. Kan det vara så svårt att fixa lite sol!?


Nu har jag lite nya boktips till er:


-Alla böcker i Twilight-serien

-Prinsessan och mördaren

-Årstamördaren

         

Riktigt bra böcker!!


                           Ses! // Blogg Fia <3




Av Sofia - 18 juli 2009 23:08

Säger jag nu. Ska bara se klart på filmen, sen ska jag gå och lägga mig. Är trött nu.


Så godnatt alla bloggläsare och bloggare!


SWEET DREAMS!!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 18 juli 2009 21:54

Hej kompisar!!!


Nu sitter jag och tittar på 101 dalmatiner på 4:an. Har sett den ett antal gånger, men den är ändå bra!

Duschade nyss, så nu är jag ren och fin!! Skönt!


Jag har en liten fråga till er som läser min blogg:

Vart åker ni helst på semester? Svara gärna med kommenarer! Lite nyfiken bara:-) (Det kan vara i Sverige eller vart som helst)


Nu ska jag börja njuta av min Marabou- choklad... Muums!!!!!!!


Ha en bra kväll!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 18 juli 2009 20:34

Hej! Här kommer ett roligt klipp från Mia & Klara. Det programmet är så bra! Jag följde hela säsongen. Skattade hela tiden!

Titta och skratta:-)


Kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 18 juli 2009 20:05

Fråga: Vilken bok läser du?


Svar: Boken som jag läser heter "Årstamördaren". Den är skriven av Magnus Nordin.

Detta handlar boken om: En ung tjej hittas mördad i Årsta, och en orolig vind sveper över standens invånare.

   Henke, Mikaela och de andra som träffat tjejen kan inte släppa tanken: Kunde de ha gjort någonting för att hindra det som hände?

   Så händer det igen... en seriemördare går fri mitt ibland dem.

   Vem är han? Vad är motivet? Flickornas blåkalla kroppar skvallrar om en samvetslös gärningsman.

   Sakta nystas en mordhärva upp där ingen är oskyldig - men bara en är mördare...


He det gött! Så ses vi senare:-) // Blogg Fia <3

Av Sofia - 18 juli 2009 18:31

Såå typiskt!!!! Nu har det dåliga vädret kommit tillbaka! Jag som vill ha sol! Vi har haft det i 2 dar nu, kan det inte fortsätta? Just nu så blåser det och himlen är helt täckt av gråa moln. Kan vi inte få fint väder dom sista veckorna på sommarlovet? Snälla, snälla, snälla, snälla...!


På eftermiddan var jag i Varamon igen. Vi skulle äta tårta, men jag åt bara drömmar. Mmm, det är så gott;-) Moa hade en kompis med sig. Dom spelade minigolf. Det gjorde mamma, pappa & Elis också:-) Jag kom lite senare, så jag hoppade över det den här gången.

Jag läste istället. Har kommit ganska långt i boken nu.


Är det nåt bra på Tv i kväll då? Hmm, låt mig tänka.... Just det! Det är ju Sommarkrysset. Läste att Måns Zelmerlöw ska vara programledare. Han är nog jättebra som det! Det stod att han var nervös inför kvällens sändning, men han klarar det nog galant! :-)


Ha det BÄST! // Blogg Fia


Av Sofia - 18 juli 2009 12:09

Är jag just nu! Tur att det finns bot för sånt. Jag hittade nämligen lite godis i skafferiet. Det är egentligen Elis, men jag var så himla sugen att jag inte kunde låta bli... Ibland så är det ju så! Han är just nu och klipper sig, så han kunde ju inte ta mig på bar gärning ialla fall. Får väl köpa nytt godis till honom i kväll. Annars så blir han väl arg. Och det är inte kul kan jag lova....


Läste lite förut. Jag ångrade mig och började läsa "Årstamördaren" istället för "Tystnadens Hus". Boken är såå spännande!!


Har inget att göra för tillfället. Skulle baka muffins förut, men gav upp det när det inte fanns några formar. Och jag orkade inte gå ner till affären och köpa det. Så det blev inga muffins idag.


                                   // Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards