SofiaLovisa

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Sofia - 19 juli 2009 22:21

Nu är jag trött! Men jag ska väl gå och lägga mig snart tror jag. Huvudvärken har lättat lite, men jag känner ändå av den..irriterande!!! Behöver sömn tror jag.


Just nu bloggar jag från mamma och pappas dator, för Elis har min för att  titta på film på. Men det går ju bra i alla fall;-)


Imorron vet jag inte vad jag ska göra. Blogga, antalgligen, kanske bada om det är fint väder..men det är det väl inte....läsa..ja, jag får använda fantasin..


Nu säger jag hejdå och godnatt kompisar! See you tomorrow! //Blogg Fia <3

Av Sofia - 19 juli 2009 21:13

Ja, varför? Har det just nu och det är varken skönt eller kul! Tog en tablett för ett tag sen, så den ska väl hjälpa snart förhoppningsvis... Men det är ju inte alltid den gör det.


Har suttit och tittat på De okända. Idag var det inte så bra, så jag ängnade tiden till att rita istället. Jag ritade en Twilight-målning. Jag blev faktiskt nöjd med den! Kan lägga ut en bild på den i ett annat inlägg:-) För just nu så orkade jag inte det.


Förut så gjorde vi en bana till våran hamster. Hon sprang och hoppade och sprang:-) Det såg kul ut!!


Kan tipsa er om en bra låt. Love Song, av Sara Bareilles. Man kan gå in på YouTube och kika på musikvideon. Om nån är nyfiken:

http://www.youtube.com Sök på love song sara bareilles.


Idag så har det regnat nästan hela dagen. Elis har vart med en kompis och hans pappa på folkrace. När han kom hem så var hans kläder helt leriga och smutsiga. Hehe, men han tyckte att det var kul!


Nu längtar jag efter sol sol och mera sol! Hoppas att det blir bättre väder nästa vecka, när vi ska åka till Göteborg och Västkusten. Hela semestern dras ju ner om det regnar... Och vi ska tälta..hmm..mysigt med ett blött tält...NOT!!


Nu ska jag fråga ifall dom övriga familjemedlemmarna vill spela något spel.


See you later alligator;-) // Blogg Fia <3





Av Sofia - 19 juli 2009 18:52

Ännu ett väldigt roligt klipp!


Kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 19 juli 2009 16:52

Nu har jag kommit hem efter mitt lilla ikea-besök. Jag köpte ingtenting. Moa som också följde med, köpte böcker, en penna och ett skrivblock. Jag tänkte först köpa ett par örhängen, men jag ångrade mig. Jaja, det får bli en annan gång.

Sen åt vi på en resturang som fanns i Ikanohuset. Jag åt buffé. Det var såå gott!!

Inne på Ikea fanns det ju massor av fina saker! Önskar att man kunde köpa alltihopa!!! Money, money, money must be funny...


Ikväll är det De okända på TV. Jag brukar titta på det. Blir alltid lika rädd! Men ibland undrar man om dom inte hittar på lite...


Så var det ju det här med svininfluensan. Den verkar ju sprida sig jättefort! Jag tycker att det är läskigt, man kan ju tro att man bara har åkt på en vanlig förkyldning. Man får ju hosta, ont i halsen och kroppen bland annat. Usch! Vill inte bli smittad!!!!!


Kram från mig! // Blogg Fia <3



Av Sofia - 19 juli 2009 11:11

Japp. Ska dit med mamma, mormor och morfar;-)

Ska kolla runt lite. Ska inte ha nåt speciellt, men det är kul i allafall!

Det regnar ju, och då finns det ju inte så mycket att göra ändå...


Nej, nu måste jag gå. Men ha det bra!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 19 juli 2009 10:03

Här kommer ett klipp till från Mia & Klara :-)

Av Sofia - 19 juli 2009 08:48

                                   


Nu har jag nyss ätit frukost. Det fick bli en t-macka och lite juice. Gott!


Dåligt väder ser det ut att bli idag också. Kan det vara så svårt att fixa lite sol!?


Nu har jag lite nya boktips till er:


-Alla böcker i Twilight-serien

-Prinsessan och mördaren

-Årstamördaren

         

Riktigt bra böcker!!


                           Ses! // Blogg Fia <3




Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards