SofiaLovisa

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Sofia - 8 juli 2009 15:26

Hej på er kompisar!!


Nu är min omröstning "Vilket nöjesfält är bäst?" klar.

Resultat= Liseberg: 75%_ Grönalund: 25% och Skara sommarland: 0%


Jag har skapat en ny omröstning. "Vad är det bästa med sommarlovet?".

Svara gärna på den!! Om ni inte tycker att något av alternativen stämmer så kan ni ju berätta det för mig med en kommentar:-)


Just nu så känns det sådär att veta att man ska på räkfrossa ikväll... Det blåser, regnar och åskar om vartannat! Inte så kul....


Idag har jag vart med en kompis. Men nu så har hon gått hem. Vi kollade på film. "Another Cinderella story". Den är riktigt bra faktiskt!!:-)


Nu ska jag ta en dusch:-)


Vi ses! Kraam! //Blogg Fia <3

Av Sofia - 8 juli 2009 08:49

Sitter just nu och kollar på tv. Det är inget bra, men det fanns inget att titta på nästan..

Har inte äit frukost än, får väl göra det snart.


Idag ska jag nog va med en kompis och sen ikväll så ska jag på räkfrossa. Ska bli kul. Jag ska nog inte äta räkor. Äter kanske en pizza eller en hamburgare. Det är ju gott det med:-)

Ska ta med mig kameran, så att jag kan ta några bilder:-)

Hoppas bara att det inte regnar för mycket! Dom säger ju att det ska bli regn idag, men vi ska ju sitta i ett tält, så då blir vi ju i alla fall inte blöta.


I min omröstning just nu ser det ut såhär: Liseberg: 75%

                                                  
                 Grönalund: 25%

                                                  
                 Skara Sommarland: 0%


Ses senare! Kraam!// Blogg Fia <3



Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards