SofiaLovisa

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Sofia - 29 juli 2009 20:45

Hej svejs!

Här kommer bilderna som jag lovade**

 



   "Kapet"   


 GOOOOOOOTT!!!


 Man kanske inte ser det så bra. Men på Moas tröja som hon köpte på Liseberg står det "I (hjärta)Liseberg" Den är as-cool!!


Jag fick inte med någon bild på varken jackan eller tröjan som jag köpte, för jag glömde att ta kort på dom. Jaja, det får väl bli en annan gång då.....;-)

 ---------------------------------------------------------------------------------------

Åt nyss kvällsmat. Det blev O'boy och mackor. Enkelt men gott!

Ska snart se på tv. Vet inte riktigt vad det är idag. Kom på att Stora byggslaget var, men då hade mer en hälften av programet gått, så jag tänkte att kah lika gärna kunde kolla på det på datorn imorron istället:-)


Var ute och plockade vinbär förut. Både svarta och röda:-) Det finns i våran trädgård och det är så gott så!!


Nej, nu ska jag sätta mig och slö-glo på tv. Det är faktiskt ganska gött!


See you later alligator!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 29 juli 2009 17:26

Efter Göteborg och Grebbestad. Har haft det superkul! Vi gick på Liseberg. Jag åkte massor men inte Kanonen. Tyckte att den såg läskig ut. Mamma och pappa åkte den. Jag nöjde mig med balder. Första backen är härlig är den... Vi köpte åkpass för två dagar, så på torsdagen gick vi först på stan, och sen på Liseberg igen. Vi vann både en stor kex choklad och en stor Geisha:-) Mumsigt!

 Jag köpte en klocka och ett halsband. Klockan var faktiskt ett kap, om jag får säga det själv. Den hade kostat nästan 600, men jag fick den för 200. Och då fick man ett armband också. Halsbandet köpte jag på Liseberg. Det är ett sånt som man kan ha ett kort i. Tyckte att det var snyggt!


På fredagen så fortsatte vi mot Västkusten, Grebbestad. Vi bodde i tält på Edsvikens camping. Det är en jättefin camping-plats med både stugor husbilar, husvagnar och tält. Badet är också jättefint:-)  Tyvärrr så var det mycket brännmaneter den här gången. Vi hade väl inte världens bästa väder om man säger så... Men det blev två riktigt fina dagar på stranden.


Annars så gick vi inne i Grebbestad eller var på Sport Shopen, en affär som säljer märkeskläder billgit. Jag köpte en jacka, en tröja och en Björn Borg- väska:-) Ska lägga ut bilder på allt, men jag orkade inte det just nu...Jag är ganska trött. Det är ju i alla fall 35 mil från Grebbastad till Motala...


På hemvägen stannade vi i Askersund och åt pizza. Goott!! Askersund är ju jättefint!


Vi ses senare kompisar!!! // Blogg Fia <3



Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards