SofiaLovisa

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Sofia - 5 juli 2009 21:33

Hej igen=)


Kollade nyss på en Idol-dvd från 2008. Ganska underhållande!


Kom på att vi inte har ätit kvällsmat än.. oops! Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga..hehe! Men jag är inte så hungrig. Kan bero på att jag har ätit chips..


Just nu så regnar det lite ute. Som jag skrev för ett tag sen så längtar man tillbaka till solen när det väl börjar regna...


Nu börjar det faktiskt att kurra lite i magen. Kanske skulle ta mig en macka eller nåt..


Såg att jag börjar få kommentarer. Kul! Fortsätt gärna med det!=)


/Blogg Fia <3 




Av Sofia - 5 juli 2009 19:08


Hello!!

Kom nyss hem från matchen memman LFC & Hammarby. Det var jättespännande!! Tjejerna är riktigt duktiga fottbollsspelare! =)

Kan berätta att LFC VANN med 1-0!! YES!!! Dom spelade grymt bra fotboll. Tycker att dom skulle ja vunnit med minst 4-0 egentligen! Det blir bara 2 bilder idag. Jag orkade inte ladda upp flera....


------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är pappa och Elis på bio. Ice Age 3. Dom följde inte med på fotboll. Jag vill också se på den filmen. Den verkar rolig! Men det får väl bli nån annan gång.....


                                        


Ses senare! Kraam! /Blogg Fia <3



Av Sofia - 5 juli 2009 13:39

komma ihåg att ta med mig kameran idag till fotbollen. Det var länge sedan jag hade med några bilder. Hoppas bara inte batterierna är slut... Min kamera funkar ju fortfarande inte. ATTANS!!! Får låna mamma och pappas.


Åt nyss lunch. Mackaroner och grillkorv:-)


Har vart med en kompis, men nu har hon gått hem. Funderar på att läsa lite. Har börjat med "Tjejer på stan". Den verkar bra än så länge.. Måste fixa en uppgift till någon av böckerna som jag har läst. Har ju sommarläxa...


Är snart klar med "Sommarboken". Har bara 3 böcker kvar att läsa:-)


See you later!/ Blogg Fia <3

                                                  


Av Sofia - 5 juli 2009 10:35

...men det ska väl gå bra ändå.


Nu har jag nyss ätit frukost. Lite sent kanske, men bättre sent än aldrig, eller....


Sitter och funderar på om jag ska ta en dusch eller inte. Det är ju skönt, men det är så jobbigt att komma till skott!  Jo, en dusch får det bli!


Ska ju på fotboll idag. Fotboll heela tiden... Men det är kul!!!:-)


Idag är det lite sämre väder. Ganska kallt. Så idag blir det nog inget bad, tror jag. Det är utsjö i Varamon också, då är det alltid kallt i vattnet.


Nej, nu kommer jag inte på något mer att skriva. Ses senare!

/Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards