SofiaLovisa

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Sofia - 30 juli 2009 20:17

Hej igen!


Nu har jag nyss kollat klart på Stora byggslaget på datorn. Tyckte att det var rätt att Johanna vann. Hon  gjorde det snyggaste växthuset enligt mig:-)


Idag har jag vart med en kompis. Vi spelade spel med Moa och hennes kompisar som var här. Vi körde Party Alias. Ett jätteroligt ordförklaringsspel:-)

 Sen har jag bara suttit framför datorn, det har ösregnat idag så det fanns inte så mycket annat att göra. Det åskade lite också. Inte roligt alls!!

Men just nu så skiner solen i alla fall:-)


Ska snart se på Simon och Tomas. Undrar vad dom hittar på idag? Det brukar bli fint det dom gör. Men ibland kanske dom inte väljer dom finaste färgerna och tapeterna. Men oftast så blir det hur snyggt som helst!!


Har lite ont i huvudet nu. Kanske beror på förkyldningen som jag har åkt på. Den har inte brutit ut helt än tror jag. Hoppas att den försvinner snart...!


Det var allt för stunden. Tjong i medaljongen, så ses vi sen!

// Blogg Fia <3

Av Sofia - 30 juli 2009 11:12

Hejsan! Det får bli ett kort och snabbt inlägg nu, men det kommer mer sen:-)


Nu ska jag duscha och sen ska jag va med en kompis:-)


Ses senare vänner!// Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards