SofiaLovisa

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Sofia - 1 juli 2009 22:45

Sitter just nu och tittar på en ny dokumentär om Michael Jackson. Han var verkligen stor. Man fick se lite av hans musikvideor och dom är verkligen BRA!


Han var en otroligt duktig artist och dansare! Men han var nog väldigt ensam. Tycker synd om honom. Det stod idag i tidningen att hans kropp ska ställas ut i en kista så att man kan se hans döda kropp.


Han hade det nog inte lätt med alla rykten, The King of Pop.


Säger som programledaren sa nyss. Vila i frid Michael Jackson.


Ses kompisar! / Blogg Fia<3

Av Sofia - 1 juli 2009 21:42


Var nyss ute i trädgården. Passade på att ta kort på  några jasminblommor som finns där. Dom luktar så gooott!! Plus att dom är fina:-)

Täkte på hur sköna sommarkvällarna är. Nästan skönare än de stekheta dagarna....


I allafall så tittade jag på "Stora Byggslaget" Dom skulle bygga kök. Båda lagen fick ihop riktig snygga kök tycker jag!=) Det röda laget vann. (Dom gjorde faktiskt ett coolt kök)


Jag tycker att det är skönt att blogga. Man får liksom sriva av sig lite =) Behövs ibland....


Nu ska jag snart gå upp och kolla på när Moa & Elis kör FIFA 09. (Fotbollsspel) Har inte provat det. Kanske får göra det, men bara kanske.


På tal om fotboll så längtar jag tills träningarna & matcherna drar igång igen. Fotboll är KUL!


Ses imorron kompisar! Kraam:-) / Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 juli 2009 19:35

Hej igen!

Just nu är det superskönt ute. Precis lagom varmt. Kan berätta att det var 20 grader i vattnet idag:-) Positiv nyhet alltså!! Var i Varamon hela eftermiddagen. Såå skönt! Mina kusiner var där, så vi badade tillsammans med dom.


Moa har kommit hem från Fallvik nu. Hon har haft det bra:-) Så hon kom också ut till Varamon på cykel lite senare.


Var ju i stan idag också. Elis köpte sina fingerboards. Det blev 2 stycken. Efter det så åkte vi till Mc Donalds och hämtade hem mat. Det var jättevarmt i bilen när vi åkte hem med maten!! Åt en Mc chicken-meny. Mums! Beställde också Chili Cheese Tops. Det är små friterade bollar med smällt ost och små chili-bitar i. Skitgott!!


Är det nåt bra på TV ikväll då? Hm..... Just det! "Stora Byggslaget" är ju. Det är ju bra. (Jag gillar inredningsprogram) Undrar vilket lag som vinner den här veckan?


Ska snart äta kvällsmat. Det blir nog något lätt, tror jag. Mackor & mjölk eller nåt sånt. Men det går ju det med:-)


Jag har sagt det förut, men säger det igen: Kommentera gärna bloggen! Skulle vara kul:-)


Ses senare! Kraam:-) / Blogg Fia <3

Av Sofia - 1 juli 2009 09:26

Hej!

Nu har jag precis gått upp. Jag har nog inte sovit såhär länge på hela sommarlovet....!!! Men skönt var det!


Iallafall. Idag ska mormor och morfar vara här. Vi ska äta Mc Donalds tror jag. Gött! Vet inte om jag ska bada nåt idag, men troligen blir det så:-) (Hoppas bara att det är lite varmare i vattnet...)

Ska kanske till stan en sväng idag. Elis vill ha en fingerboard, det vill säga en mini skateboard som man styr med fingrarna. Kommer ihåg att jag hade en sån när jag var liten, det var faktiskt ganska kul:-)


Läste igår i tidningen att en del av Michael Jackson's fans tar livet av sig! Det är ju helt sjuukt!! Okej, han kanske var deras största idol och förebild, men hade han verkligen velat att hans fans tog livet av sig bara för att han dog? Tror knappast det!!!


Det blev trots allt ingen åska igår, men det regnade lite. Det var ganska skönt faktiskt. Lite regn behövdes!

Idag verkar det ju bli lika varmt som vanligt igen, skönt det med.


Det var allt jag hade för tillfället! Ses <3 / Blogg Fia







Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards