SofiaLovisa

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Sofia - 31 juli 2009 21:32

Hej!

Nu sitter jag och kollar på tv. Bröllop och jäkelskap. Har sett på det förut, men det är ändå lika kul!!! Skrattar och skrattar!


Är lite irriterad också. Nämligen så att min tandställning har börjat skava, inte alls skönt! Ush, ush!


På måndag börjar ÄNTLIGEN fotbollsträningarna igen! Ska bli så kul! Som jag har längtat. Skönt att få röra lite på sig. Fotboll är så kuul!!


Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag är klar med sommarboken, så jag kanske åkter till biblioteket. Kom på att jag har en uppgift kvar av min sommarläxa. Får väl ta tag idet. Det känns lite jobbigt just nu...


Nu ska jag fortsätta titta! See you! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 31 juli 2009 18:14

Ja, kan det inte det? Det har regnat precis hela dagen! Man blir så TRÖTT!!!

Det känns som att det är höst! Sista veckorna på sommarlovet kan väl bli lite varma och soliga, eller vad tycker ni?


Idag har jag vart med en kompis. Vi åkte till stan. Jag köpte en ny tandställnings-tandborste. Nödvändigt köp, eftersom min gamla spretar åt alla håll och kanter. Sen så fikade vi. Jag åt en ost-och paprika macka och så drack jag en cola till det. Smarringt;-)

 Hemma så spelade vi spel. Vi skulle ha sett på en film, men den hittade jag inte. Typiskt!!


Mamma och pappa åkte iväg till Ikea på eftermiddan. Skulle köpa en tv-bänk. Jag pratade med mamma förut, och dom hade hittat en. Ska bli spännade att se hur den ser ut! Jag följde inte med den här gången, jag orkade inte;-P


Tjing tjong flaggstång, så ses vi snart igen! // Blogg Fia <3

                              

                      


Av Sofia - 31 juli 2009 09:37

...är det kvar av sommarlovet! Ynka 19 dagar!! Fattar inte att det har gått så fort! Det kändes som att det var igår man satt i kyrkan och lyssnade på rektorns tal och allt sånt. Då kändes det hur härligt som helst att ha många veckors ledighet framför sig! Men nu undrar man vart dom veckorna tog vägen?! Det känns som att hela sommarlovet har regnat bort! Okej, det har vart några veckor med fint väder, men för det mesta har det regnat vart mulet och åter igen regnat!! Man blir lite smått irriterad!


Nu har jag precis ätit frukost. Så nu sitter jag och tittar på tv. Magi på Waverly place. Men nu ska jag snart duscha.


Idag kanske vi ska åka in till Ikea. Vi ska kolla på en tv-bänk till ett rum som vi håller på att fixa i källaren. Ska bli kul:-)


See you later!! // Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards