SofiaLovisa

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Sofia - 3 juli 2009 22:23

Hej!

Har precis kollat klart på en film. Lasse&Majas detektivbyrå. Egentligen så var det Elis som hyrde den, men Moa och jag såg på den istället. (Våran film låg i bilen och vi orkade inte gå ut och hämta den...) Men Lasse&Maja var jättebra!!! Spännande var den också! 4 av 5 får stjärnor får den av mig=)

 Får väl se på "Wild Child" imorron istället....:-)


Efter filmen så spelade jag Othello med Moa. Jag vann! Jippi!! 36-28

Othello är roligt, i allafall när man vinner....!


Kan tipsa er om ett roligt klipp på YouTube. Det är med Björn Gustavsson. Gå in på www.youtube.com och sök sen på björn gustavsson wow.


Det var allt för idag:) Vi ses imorron kompisar! Kraam & godnatt! /

Blogg Fia <3

Av Sofia - 3 juli 2009 18:37

Tja!

Hade ju planer på att åka till Varamon idag. Det blev inget med det för det blev världens åskoväder. Men det var faktiskt bara skönt med lite regn och åska. Det rensade den klibbiga luften ordentligt.


Istället så åkte hela familjen och handlade på Maxi. Det brukar vi aldrig göra.. Men det var faktiskt ganska trevligt. Handlade mest mat. Vi bestämde att vi skulle äta tacos ikväll:-) Mums!


Åkte och hyrde film också. Moa och jag hyrde "Wild Child" Med Emma Roberts. Elis hyrde 2 filmer. Kommer inte ihåg vad dom hette just nu...


Pappa skulle ha någon typ av cement till källaren, så vi åkte en sväng till Cheapy också.


Har läst största delan av dagen. Läste nästan ut "Kära Tjejer". Den är jättebra!! Det är mysigt att läsa när det regnar..=)


Sitter just nu och äter Marabou choklad. Sååå gott! Men nu får jag nog sluta, om det ska bli nåt kvar till filmen...


See you later! Kraam:-) / Blogg Fia <3





Av Sofia - 3 juli 2009 13:08

Kom hem från stan för ett tag sen. Idag var inte världens bästa dag att gå omkring där kan jag säga.. Svetten rann, och man kände sig lite irriterad. Fick i allafall tag på ett linne och ett par örhängen från Gina Tricot och Moa köpte sig en ny vattenboll. (hennes gamla blev ju stulen igår..)


Det är verkligen varmt! Just nu är det 33 grader! Inte konstigt att man svettas konstant...! Det finns knappt nåt syre kvar i luften känns det som. Det skulle behövas en ordentlig regnskur för att rensa luften!


Nu ska vi bara äta lunch och sen bär det av till Varamon igen. Det var ju så himla varmt i vattnet igår, hoppas att det är det idag också!


Ses ikväll! Soliga kramar Blogg Fia <3


Av Sofia - 3 juli 2009 10:00

Hejsan=)


Satte mig framför datorn ett tag och tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite:-)


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske badar någonstans. Sommarn är ju till för det ju! 


Åt nyss frukost, och kollade lite på TV. Problemet var bara att TV:n dog mitt i programet som jag tittade på! Och jag som ville se klart... Ibland blir man trött på tekniska saker.....!


Har inte mer att skriva om nu. Ses! Kraam:-) / Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards