SofiaLovisa

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Sofia - 17 juli 2009 22:13

Hej på er!

Kom nyss hem efter en kväll i Varamon. Vi åt kvällsmat där. Lax, sås och potatis. Såå gott!! Vi badade också. Det var jätteskönt i vattnet!!


Idag har jag vart med en kompis. Vi cyklade till MC Donalds och åt. Det var gott!!

Sen så åkte vi hem till mig. Vi gjorde inget speciellt då.


Dom andra var ju ute på sjön och fiskade. Men dom fick ingen fisk. Inte så kul för dom, men men...


Imorron vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åker en sväng till stan, men jag får se.


Nu ska jag spela Yatzy. Så vi ses imorron kompisar! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 17 juli 2009 09:14

Nu har jag precis kravlat mig upp ur sängen. Låg och drog mig ett tag, det var skönt. Ska väl ta och äta frukost snart.


Jag började att läsa "Tystnadens Hus" igår. Den verkar vara spännande. Jag vågade inte läsa den på kvällen, för då skulle jag väl inte kunna somna antar jag....


Idag ska jag va med en kompis. Dom andra ska ju ut och fiska. Fast det är inte säkert längre, för det blåser ute. Och då kanske det inte är så skönt att vara ute på sjön...


Ikväll så ska vi hem till mormor och morfar och äta. Det ska bli kul!!


Ses senare vänner!//Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards