SofiaLovisa

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Sofia - 12 juli 2009 22:56

Japp, det gör jag. Är jättetrött!(gäsp) Det ska bli så skönt att krypa ner i sängen idag eftersom att mitt huvud känns tungt som en sten. Kan ju bero på att jag somnade så sent igår....


Bernad filmen var faktiskt inte så rolig som jag hade trott, men jag såg inte så mycket av den i allafall...


Nu har jag spelat Nintendo DS. Det var kul! Jag körde Super Mario:-)


Nej, nu ska jag krypa till kojs, men vi ses imorron kompisar!!

Natti natti! //Blogg Fia <3



Av Sofia - 12 juli 2009 21:28

Nu ska jag se på film med Moa och Elis:-) Den heter Bernad tror.

Den är nog rolig:-)


Såg nyss på det okända, så nu är jag lite uppskrämd... Fast idag var det inte lika läskigt som det brukar vara...


Förut hade jag så himla ont i huvudet! Jag fick ligga med en blöt handduk över huvudet. Men nu har den TACK O LOV gått över. Usch, jag hatar att ha ont i huvudet!!!


Vi sov ju över i Varamon. Det var jättekul! Vi körde Sommarkrysset. Vi ringde in alla gånger, men vi kom aldrig fram. Man ska väl ha världens tur för att göra det. Vi åt godis också! Marabou-choklad med jordgubbsbitar i. Den var såå god!!! Måste köpa den fler gånger! Moa badade på kvällen, men det var visst iskallt..

Vi såg på en film. Isprinsessan. Den var jättebra:-)


Nu ska jag se på Bernad! See you! //Blogg Fia <3

Av Sofia - 12 juli 2009 17:13

Kom hem från farmor och farfar nyss. Vi har ju sovit där i natt. Jag somnade nog vid 2 eller halv 3 på natten. Just nu så är jag så trött att ögonen går i kors, och jag orkar inte skriva mer just nu.


Ses senare! //Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards