SofiaLovisa

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sofia - 9 juli 2009 21:45

Hej, hej!

Jag sitter just nu och tittar på Design simon och Tomas. Det är bra!

Är lite sur för en sak på min tandställning har lossnat, igen!!! Det var inte länge sen som jag var och fixade det hos tandläkaren! Ibland blir man lite trött på sin tandställning...! Blir väl att åka till tandläkaren imorron antar jag...


Moa och jag kom i väg på en spring-tur ialla fall:-) Det regnade, men det var nästan bara skönt. Vi sprang kanalbanken. Det var skönt!! Jag hade faktiskt bättre kondition än jag trodde... En positiv överraskning alltså;-)


Imorron så kanske vi ska sova hos farmor och farfar. Men bara kanske..


Nu ska jag fortsätta att titta!


Kram kram!//Blogg Fia <3


Av Sofia - 9 juli 2009 18:52

Tjenare!!

Kom nyss hem efter att ha vart och sett på Hannah Montana the Movie. Jag vet att jag skrev att jag nog inte skulle gå på den, men jag ändrade mig som tur var! För den var JÄTTEBRA! Det bästa jag sett på länge. Moa och hennes kompis tyckte också att den var bra:-) Jag höll på att börja gråta ibland, för den var lite sorglig.


Jag åt bacon-chips också, såå goda! Dom tog slut ganska fort kan jag lova...Hehe..



Egentligen så skulle jag ut och springa idag, men regnet vill ju aldrig ta slut!! Det har regnat hela dagen! Men jag får väl se, det går ju alltid att springa i regnkläder....


Ses!//Blogg Fia <3

Av Sofia - 9 juli 2009 12:50

Hejsan!

Igår var jag ju på räkfrossa. Det var jättekul!  (Och gott!) Jag åt inga räkor, utan en MEGASTOR kebabpizza. Det var verkligen s-t-o-r!!!!! Jag åt halva själv, sen fick dom andra äta upp resten...

Kanske inte ser så stor ut...Men det var den!

Åt lite grönsaker också. Goott!!


Senare på kvällen så badade vi också. Det var faktiskt skönt! Resturangen som vi åt på ligger ju i Varamon. Vet inte riktigt hur många grader det var i vattnet, men det var säkert 18.

Det finns en jättefin brygga i varamon. Där ifrån hoppade vi. Det var inte så djupt, men det var kul.


Jag på bryggan:-)

**************************************************
*********************************************

Just nu så gör jag inget speciellt. Kollade nyss på Stora Byggslaget på Tv3 play. Det är ganska smart, för om man missar något program, så kan man se på det på datorn istället:-)


Är lite hungrig nu, men vi ska väl äta snart antar jag...


Idag ska Moa och hennes kompis på bio i Linköping. Hannah Montana the Movie. Jag ska nog inte följa med på den. Mamma ska gå på Ikanohuset sålänge, jag kanske följer med henne istället.


See you later. Kram kram!//Blogg Fia <3


Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards