SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Sofia - 4 juli 2009 23:11

Tjenare!

Har precis kollat klart på "Wild Child". Den var jättebra!!!  Har ätit marabou choklad också. Det var goooott!!!

Den handlar om Poppy Moore, en vild amerikansk tonårs tjej. Hennes pappa bestämmer att hon ska skickas till en internatskola i England för att få ordning på henne. Poppy längtar tillbaka till friheten och gör allt för att bli relegerad. Men sen börjar hon fundera på om hon verkligen vill bli hemskickad...

   Kan verkligen rekomendera den filmen!!! Emma Roberts har huvudrollen.


Imorron ska mamma, Moa, jag och mormor och morfar åka in till Linköping och kolla på när LFC möter Hammarby. Det ska bli kul!:-) Dom är ju med i allsvenskan + att det är damfotboll, så det är extra roligt;-)


Oj, nu är jag trött (gäspar) så jag säger godnatt!


Ses imorron:-) Kraam! /Blogg Fia <3



Av Sofia - 4 juli 2009 19:58

...och jag som precis började skriva det här inlägget... Jaja, får väl strunta i de första minuterna. Vet inte om det är några bra artister idag, har inte kollat.


I allafall. Idag har jag vart med en kompis. Vi spelade kort och gjorde lite andra saker. Sen åkte jag. mamma och Moa och kollade på när Maifs A-lag spelade match mot Öster. Tyvärr så förlorade Maif med 3-1. Attans...=( Men dom var duktiga ändå;-)


När vi kom hem så åkte vi till Varamon och tog oss ett snabb-dopp. Det var såå sköönt. Det var ljummet i vattnet! Det åskade lite, men det var långt bort, så vi badadade en stund. Farmor och farfars grannes katt har varit borta ett tag, men nu hade hon kommit hem igen, så det var bra!


Nu känner jag att det luktar grillat. Mm, vad gott! (Är riktigt hungrig nu..) Jag kanske struntar i Sommarkrysset föresten... Vi ska ju ändå äta snart.. och sen ska jag nog se på "Wild Child" med Moa. Ska kanske åka ner och köpa nåt godis innan det också. Oj, det var mycket...


Kanske bloggar en gång till idag, med det får jag se...


See you later, Bye!! / Blogg Fia <3             



Av Sofia - 4 juli 2009 18:05

Av Sofia - 4 juli 2009 13:40

Hejsan!

Åt nyss lunch. Lax, det var gött!!

Ska snart ringa tillbaka till min kompis som jag gick hem ifrån när jag skulle äta.

Mamma och pappa skulle åka och köpa kakel till källaren.

Elis är med en kompis och badar nån stans. Moa är också med en kompis.


Det blev ett kort inlägg nu, men det kommer mer ikväll. Ha det bra!

Kraam! /Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards