SofiaLovisa

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Sofia - 10 juli 2009 20:35

Hejsan hoppsan!


Sitter just nu och äter Maltesers. (Det bästa godiset som någonsin gjorts!)

Men nu får jag nog lägga band på mig själv, för annars kommer jag att få ont i magen, och det är ju inte kul.


Skulle kolla på TV. Men det fanns absolut INGET att titta på. Jag stannade på Disney Channel, det är i alla fall ganska bra... Men jag menar, det är fredag, och då brukar det finnas bra program på Tv. Men nu var det bara friidrott och en massa sånt. Får väl sätta på en film, men då uppstår nästa problem... Vilken film? Jag har alltid svårt att välja film när jag ska kolla själv...


Och myggbettet kliar som attan fortfarande..!!


Nu ska jag ge mig på ett försök att välja film...


Ses!// Blogg Fia <3 

Av Sofia - 10 juli 2009 17:54

Usch, vad jag hatar att ha myggbett! Just nu har jag ett på fingret och kan inte låta bli att klia på det. Jag vet att det kliar mindre om man inte kliar, men i det här fallet så är det mission impossible! Dom säger ju att man ska ta något blött på bettet. Okej, det hjälper i 5 minuter, sen så kliar det lika mycket igen!!

Någon som vet vad man kan göra för att det ska sluta klia? Hör av er med en kommentar i såna fall!!


            __________________________________________________


Moa och jag var ju ute och sprang förut. Det gick faktiskt riktigt bra! Skönt var det också!


Farmor och farfar kom en sväng nu på eftermiddagen och fikade. Vi bestämde att vi eventuellt skulle sova hos dom imorron:-)


See you! Kram!// Blogg Fia <3


Av Sofia - 10 juli 2009 11:53

Japp, det stämmer. Moa och jag ska ge oss ut idag igen. Idag kanske vi ska ta med oss vatten, för man blev ganska törstig...!!


Det blev ingen tandläkare idag, för både mamma och jag glömde bort. Jaja, så kan det bli ibland... Får väl komma dit på måndag istället:-)


Förutom att springa så vet jag inte vad jag ska göra idag. Kanske

läsa eller nåt. Men jag har inget att läsa.. (Kunde det inte finnas fler böcker i Twilight-serien?) Vi kanske skulle sova i Varamon, men jag vet inte...


Nästa vecka kanske vi ska åka och tälta på Västkusten. Vi gjorde det förra året och det var jättekul och mysigt!!;-)


Nej, nu ska jag byta om till träningskläder!


Vi ses kompisar;-) //Blogg Fia <3



Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards