SofiaLovisa

Alla inlägg under juli 2009

Av Sofia - 21 juli 2009 19:52

Hej! Här kommer en bra låt!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 21 juli 2009 17:02

Det har jag:-) Har vart och lekt med honom hela eftermiddan. Det har vart såå kul!! Men man blev ganska så svettig, han höll igång hela tiden. 1- åringar är vilda dom...  Han hoppade på mig och bet mig i kinden. Det gjorde inte ont, det var nästan bara kul, haha! Tiden gick så fort, så jag kom inte ihåg att ta några bilder, men men...


Nu är jag helt slutkörd. Och jag ska packa också! Suck! Måste nog ta en dusch sen tor jag.

Imorron bär det av mot Göteborg. Mamma sa att vi skulle åka kl. 06:00. För tidigt, om ni frågar mig... Men man har ju något att de fram mot hela resan.. Nämligen LISEBERG! Ska bli så kuuul att komma dit!!

                                    


Har något att se fram mot i kväll också. GHOST WHISPERER!!!! Längtar, längtar, längtar.....!!!


Har inget mer för tillfället, men vi ses senare! // Blogg Fia <3



Av Sofia - 21 juli 2009 13:28

Japp, ska bara fixa lite först. Ska bli kul att träffa sysslingen!


Ses senare!// Blogg Fia <3

Av Sofia - 21 juli 2009 09:02

Hej kompisar!

Gick nyss upp.  Ska äta frukost snart.


Idag så ska jag nog ut till Varamon. Men jag får se, för just nu har jag så fruktansvärt ont i magen! Usch och fy! Magont är något jag kan leva utan.


Imorron så åker vi ju till Göteborg. Ska väl packa lite idag också. Ska bli kul att gå på Liseberg! Får se om jag vågar åka kanonen...Har någon av er åkt den? Lämna gärna en kommentar om vad ni tyckte om den. Balder blir det nog i alla fall;-) Kommer ihåg att förra året när mamma och jag åkte den så ösregnade det. Det bara iskade i ansiktet. Men tjo vad kul det var ändå!

   Sen ska vi ha en heldag i Göteborg också. Gå på stan och sånt. Åka Paddan kanske..

   Nästa dag bär det av mot Västkusten, men bara om vädret tillåter...


Nu ska jag ta och äta lite frukost!


Hejdå så länge!!// Blogg Fia <3

Av Sofia - 20 juli 2009 23:39

Nu ska jag gå och lägga mig. Såg precis klart på en Beck-film.


Vi ses imorron kompisar! SWEET DREAMS!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 20 juli 2009 20:48

Tittar jag på just nu. Det är reklam, så jag kunde blogga lite:-)

Tycker att det har vart bra hittils:-) Sonja, shirley, Sanna och Siw har vart jätteduktiga!


Var nyss ute och tittade på när Elis hoppade med cykeln i sitt själv-byggda hopp. Han var riktigt stolt över det, hehe;-) Han kan det där med att cykla...


Åt kvällsmat förut. Korv med bröd. Det går det med...:-)


Nu böjar det igen! See you!// Blogg Fia <3

Av Sofia - 20 juli 2009 19:17

// Blogg Fia <3

Av Sofia - 20 juli 2009 17:43

Vi åkte en sväng till Varamon, trots det ostadiga vädret. Farmor hade bakat en tårta. Dagens namn är Margareta, och farmor heter det i mellannamn, så det var nog därför. Den var smaksig ialla fall. Med hallon på;-)

  Moa och Elis badade. Jag hoppade över det för att jag tyckte att det var för kallt i luften. Dom tyckte att det var skönt i vattnet. Chansade på 18 grader. Inte såå farligt....

  Sen så gick vi bort till en fotbollsplan i närheten. Det kom några barn och frågade om dom fick vara med oss. Moa, jag och Elis var i lag. Vi förlorade. Men jaja, det var kul ändå!!


När vi hade spelat ett tag så började det ösregna. Då åkte vi hem.


Ska nog ut till farmor imorron också. Min syssling kommer då. Ska vara lite "nanny" tänkte jag, haha:-)


I kväll så är det ju Lotta på Liseberg. Såg att det var bland annat Sanna Nielsen, Sonja Alldén och Shirley Clamp som skulle uppträda. Just det Siw Malmkvist var ju också bjuden ja! Kan bli rätt bra faktiskt:-)

  Annars så vet jag inget mer som går. Imorron är det ju Ghost whisperer. YEES!!! Då ser ni mig fastklistrad i tv-soffan...


Tjong i medaljongen så ses vi sen! //Blogg Fia <3

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards