SofiaLovisa

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Sofia - 30 november 2009 21:07

Hej på er!'


Nu har jag pluggat färdigt! Har suttit ända sen jag kom hem tills nu. Franskan kan jag rätt så bra nu, men vi hade ju mattediagnos och SO tills imorron också!  


Nu ska jag bara duscha lite snabbt, och sen ska jag krypa ner i sängen!



GODNATT  

Av Sofia - 30 november 2009 16:24

Hejj!


Just nu pluggar jag för fullt! Jag har franskaprov imorron, men har också en massa andra läxor!


Så nu har jag inte tid att skriva mer!



Kram!

Av Sofia - 30 november 2009 07:10

Ännu en måndag här! Usch vad jobbigt!


Igen sovmorgon fick jag idag heller, för klockan 8 är det luciaövning, men det är ju ialllafall inte så jobbigt...


Sen i eftermiddag när jag kommer hem är det bara att plugga det sista på franskan!


(oj, undrar hur det går på gympan idag med min arm???)


Puss o Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards