SofiaLovisa

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Sofia - 21 november 2009 17:02

Tja!


Har precis fikat med mormor, morfar, mamma och Moa. Gott, gott!!



Idag har jag vart på fotbollsträning. I slutet spelade vi tvåmål. Det var 95:orna mot de andra. Och vi som trodde att vi skulle vinna fick självklart stryk med 7-

1...Men kul var det!


Sen när jag kom hem så duschade jag, sen åkte pappa iväg och för att spela badminton och han tog med sig Elis och hans kompis. Moa följde med morfar på bandy, och jag och mamma åkte till M-blommor och ÖB. Köpte lite som behövdes:)


Nu ska jag kanske göra lite biologi, fast jag vet inte om jag orkar, känner inte för läxor en lärdag, men...


Ikväll börjar ju "Robinson Caribien" så det ska jag nog ta och titta på, verkar ganska bra.


Ps: kommentera gärna:) Alltid kul!


Puss&Kram

Av Sofia - 21 november 2009 10:02

Hejj!!

 

Nu ligger jag i min säng och kollar på tv:) Skönt! Äter lite maltesers som är kvar sen igår! Gott

 

Idag blir det fotbollsträning och kanske en sväng till stan:)

 

Ses senare! Puzz!

Ovido - Quiz & Flashcards