SofiaLovisa

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Sofia - 22 november 2009 21:07

GOOD NIGHT"

 

 

Ses imorron!

Av Sofia - 22 november 2009 15:06

Hejsan!


Nu har jag gjort lite biologi, men tog ett litet blogg-break.


Idag har jag inte gjort mycket alls. Tänkte gå till kyrkan men kände att jag inte orkade det, så jag gick omkring i pyamas länge istället. Skönt!


Sen tog jag en snabbdusch, så jag skulle bli lite fräch. Släppte ut flätorna som jag hade sovit med, och håret var vääääldigt lockigt! Trots att det bara var två flätor...


Tänkte lägga ut en bild på vad jag har på mig idag:

(vet att den är åt fel håll, men orkade inte ändra det...)

Tunika: Vero Moda

Tights: Lindex


Jag gillar den här tunikan eftersom att den går lika bra att ha till vardags, som till kalas:)


Snart ska vi iväg på kals till mormor och morfar. Morfar fyller idag, GRATTIS, GRATTIS till honom!!!



Nu ska jag fortsätta med biologin, så att den blik klar nån gång...


Puss&Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards