SofiaLovisa

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sofia - 15 november 2009 17:26

Det är jag. Sitter just nu och vräker in godis. Men finns det godis, så kan jag inte hålla mig borta...Och helgen är ju faktiskt inte slut riktigt än...


Som jag skrev förut så skulle vi ju spela in film idag. Vi övade på en dans, så vi hann inte göra mer. MEn dansen är riktigt snygg, och när vi får till det så ser det verkligen proffsigt ut:)


Nu har alla åkt hem, men vi ska öva på torsdag igen.



Imorron är det ju skola igen. Måndagar är det värsta dagen att gå upp på, då känns sängen så där lagaom varm, och man vill bara stanna där heeeeela dagen! Men man måste ju ändå upp, och på måndagar är det rätt slappt i skolan. så det är ju gött!


Ha det BÄST!^^

Av Sofia - 15 november 2009 13:06

Hejsan!


Nu harf jag precis ätit. Innan det var jag på gudstjänst i kyrkan.


Snart kommer några kompisar hit, vi ska spela in en film till våran musikredovisning. Vi har temat pop. Det kommer nog gå bra, hoppas jag...


See you!

Ovido - Quiz & Flashcards