SofiaLovisa

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Sofia - 16 november 2009 17:53

Pluggar jag. NO-prov på tordag och engelska-läxa tills imorron. Känns som att mitt huvus kommer att sprängas snart.. Men vill man ha brá betyg krävs det ju att man pluggar en del...


Idag har det vart bra i skolan. Hade ju slöjd. Så temat är "återanvändning" så jag ska göra en julstrumpa av mormors gamla julgardiner. Blir nog bra hoppas jag! Sen hade vi gympa. Jag och en kompis höll i lektionen, vi körde "Skattjakt" Kuuul!!


När jag kom hem så fikade jag lite med mamma, mormor och morfar. Gott!


Sen så hade skolkatalogen kommit, så jag satt och tittade i den ett tag.


Efter det var det bara att börja plugga...


Kram!

Av Sofia - 16 november 2009 07:46

Jaha, så var det måndag igen då! Efter en skön helg som har gått alldeles för fort, som vanligt! Ett litet + ändå, för jag har sovmorgon idag. Börjar 09:10, sköönt! Det beror på att jag inte har HK längre, utan slöjd, ska bli kul!


Idag har vi gympa också. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir säkert nåt roligt! Engelska har vi, men det är roligt:)


Sen när jag kommer hem blir det att plugga till NO-provet, och öva svenska redovisning. Pappa ska spela badminton, så jag, Moa och Elis följer nog med dit en sväng på kvällen. Kan ju faktiskt sitta och plugga lite där. Det som är synd är ju att jag missar "Ullared", den serien är ju ganska rolig, haha!


Nej, nu har jag inget mer för tillfället!


Puss&Kram

Ovido - Quiz & Flashcards