SofiaLovisa

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Sofia - 27 november 2009 18:04

Hej!


Sitter just nu och lyssnar på musik. Just nu spelas "Possibilyti" med Lykke Li. Den är med i New Moon. Den är bra på något sätt tycker jag, och passar verkligen in i filmen!


Fixade nyss adventsljusstaken tillsammans med Moa och Elis. Tänk att det redan är 1:a advent på söndag! Kan knappt fatta det! Men den mysiga julkänslan börjar smyga sig på nu...


Idag vvar jag ju iallafall på begravning. Det var jättefint och jag grät väldigt mycket, men det kändes ändå bra att vara där! Efteråt åkte vi och hämtade Elis, som inte  ville följa med, och så hade ha feber igår av sprutan. Sen åkte vi hem till farmor och farfar och åt smörgåstårta och fikade. Busade med dom små sysslingarna Helga och Anton, åå dom är ju för roliga, haha!


När vi kom hem så lämnade vi bara in lite saker och sen åkte hela familjen och tog sprutan! Inte Elis förstås, han tog ju den i skolan igår. Fy, vad nervös jag var, gillar verkligen inte sprutor! Men det kändes knappt. Nu har jag lite ont i armen, men annars så är det inte så farligt.


Ikväll så är det ju "Idol"! Yes! Ska bli spännade att se ifall alla är lika bra idag! Men mest spännade ska det bli att se vilka tre som går till semifinal! Hoppas ju förstås mest på Mariette och Erik!


Så, nu har jag skrivit av mig lite!


Puss&Kram!

Av Sofia - 27 november 2009 09:29

Hejhej! Tänkte slänga in några New Moon bilder:)


      

                                      


     



New Moon Kramar!

Av Sofia - 27 november 2009 09:09

Godmorgon!


Har precis gått upp, och ska snart duscha.


Idag ska jag på begravning av min gammelmormor, Jobbigt! Men ändå kändes det nödvändigt att gå. Det kommer nog att kännas bra efter ett tag. Efter begravningen så ska vi hem till farmor och farfar och äta tårta och lite sånt. Mina små sysslingar Anton och Helga kommer också! Ska bli kul att träffa dom!


Sen blir det väl att plugga när jag kommer hem, och lite nu också för den delen...Det är ju inte precis lite man har i läxa om man säger så!



Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards