SofiaLovisa

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Sofia - 3 november 2009 19:32

Ja, har inte haft det på länge, men nu är det tillbaka! Fråga vad ni vill!! Skulle vara jättekul!


kram      

Av Sofia - 3 november 2009 17:00

Hej på er!


Just nu har jag inget speciellt att göra, så jag kan ju lika gärna blogga lite..


Idag var jag ju i skolan. Hade väldigt ont i magen vissa tillfällen, men jag kämpade på, och klarade av dagen! Dagens bästa var när jag fick tillbaka min mattediagnos, som jag hade lyckats ovanligt bra med!! Kul, kulSkrattande Sen fick vi reda på att om typ 2 veckor har vi två franskaprov! Ett skriftligt och ett muntligt..hrmm... Men det är ju bara att plugga på och göra sitt bästa, mer kan man inte göra, ellerhur?


Annars så har det vart en bra dag, ska väl snart vara lite duktig och städa mitt rum. Behövs en liten dammsugning och lite dammning...


Ikväll är det nog tv:n som gäller. Plastikkirurgerna VS Äntligen hemma.


Ha det gött allihopa!



Av Sofia - 3 november 2009 08:11

Japp, det blev ingen SO idag, så jag börjar kl 09:40 med B-språk istället. Gött!


Idag mår jag bättre, men har fortfarande lite småont i magen ibland, men skola blir det iallafall! Ska bli kul att komma dit igen!


Nu ska jag packa väskan och lite annat, men vi ses !!

Ovido - Quiz & Flashcards