SofiaLovisa

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Sofia - 24 november 2009 20:13

Hej!


Idag skulle våran musik-film blivit inspelad, men såklart vart den inte det! Så vi fick fort gå till plan B och göra en presentation på PowerPoint istället. Hoppas bara att det blir bra!!


Annars så har skolan idag vart bra! Fick alla rätt på SO förhöret (är jag nöjd med mig själv eller?) Sen så hade vi engelska förhör som också gick bra!


Sen så åkte jag och kompisarna hem till mig för att spela in, men det gick ju som det gick, haha...


Klockan är redan kvart över 8, den går alltid fort när man har saker att göra...har ni tänkt på det?


Puzz & kram skumbanan!

Av Sofia - 24 november 2009 06:31

Vet inte vad jag fick rubriken ifrån, men den poppade upp i huvudet, men antagligen kommer den inte att passa alls...

..................................................
.........................................

Jag har precis ätit frukost, youhgurt och flingor, gott:) Så nu ska jag väl börja göra mig i ordning, men jag orkar inte! Kanske blir bättre om jag tar en snabb dusch? Ja, det gör jag nog.


Idag är det en evighetsdag i skolan, med läxförhör och massa sånt..Men det hör ju till skolan, ellerhur?


Sen efter skolan så ska vi nog äntligen spela in våran musikredovisning, och sen är det bara att börja med franska och biologi...


Nej, nu måste jag börja fixa mig om jag ska hinna.



bye*




Ovido - Quiz & Flashcards