SofiaLovisa

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Sofia - 6 november 2009 19:36


 Vila I Frid, Gammelfarmor

Av Sofia - 6 november 2009 13:23


Här kommer ett klipp med Tove från Idol. Tycker att hon är jättebra!

Det här är från Las Vegas temat förra veckan.


Kram

Av Sofia - 6 november 2009 11:08

Hej på er!


Nu ligger jag hemma med magont..IGEN! Inte kul!!

Det började med att jag vaknade kl 03:30 imorse av att magen värkte så in i bomben. Men jag tänkte, det går väl över snart... Men det gjorde det ju såklart inte! Jag låg och vred och vände på mig ett bra tag, innan jag var tvungen att ropa på mamma. Hon hämtade två panodil och en värmedyna. När tabletterna började hjälpa så gick det mesta av värken över, tack o lov! Men nu har jag väldigt ont igen!


Ikväll är det ju Idol igen! yes! Me like! Nån som vet vilket tema det är?


Puss&Kram<3



Ovido - Quiz & Flashcards