SofiaLovisa

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Sofia - 26 november 2009 15:24

Hejsan!


Kom precis hem från skolan hittade några skumtomtar i skafferiet och kunde inte låta bli att stoppa i mig några, inte bra...hehe!


Hade ju musikredovisning idag, det gick väl bra... Annar så har det vart en bra dag i skolan. Kör, jag och två kompisar fick ställa oss framför alla och sjunga "Heal the world" med Michael Jackson. Vi kanske ska sjunga den i lucia-tåget. ag skakade så jag nästan inte kunde hålla i mitt papper! Men detcik bra ändå!!


Ikväll ska jag på New Moon igen:) Jippi! Ska gå med några kompisar! Vill verkligen se den igen!


Imorron så ska jag på begravning. Inte kul, men jag kände att jag ville följa med. Så det blir ingen skola för mig imorron, men det får jag sota för. För på tisdag så har jag franskaprov, engelskaläxa + två franskaförhör som jag missar imorron..Å just det! Jag har ju mattediagnos också ja....


Puss och kram på er allihopa!

Av Sofia - 26 november 2009 07:16

Nu har jag precis jort mig klar för skolan.


Det ösregnar ute, så det blir väl att ta på sig regnstället när man cyklar iväg till skolan...hrm..kul..


Idag har vi musikredovisning, hoppas verkligen att det går bra! Men det gör det säkert! Önska oss lycka till!!!


Sen när jag kommer hem blir det väl att börja plugga, och mamma och jag kanske skulle åka till stan:)


Ha en NICE dag, så ses vi i eftermiddag/kväll!!


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards