SofiaLovisa

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Sofia - 28 november 2009 12:18

Har jag i feber nu, och det är mycket för att vara jag! Fryser så jag skakar och mår hur dåligt som helst!!

 

Nu måste jag krypa ner i sängen!

Av Sofia - 28 november 2009 10:31

Hej på er!

 

Idag mår jag inte bra! Har feber och sjukt ont i armen efter sprutan igår, kan knappt röra den!

 

Så idag blir det väl att vila och försöka bli frisk. Så lagom kul att jag blev sjuk, men tanke på att vi är bortbjudna till några kompisaar ikväll. en om febern inte har lagt sig till kvällen, så får jag väl ta en tablett och försöka vara lite social i allafall...

 

Jag har ju läxor som ligger och väntar också... Måste plugga franska ochen masssa sånt! Usch, tvi och bläää!

 

Nej, nu har jagh inget mer att skriva om för tillfället... Puss & Kram på er alla läsare!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards